Στη φάση του επενδυτικού σχεδιασμού για την αύξηση της παραγωγικής της δυναμικότητας έχει εισέλθει, μόλις πέντε μήνες μετά την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της, η εταιρεία Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η οποία τον περασμένο Απρίλιο λανσάρισε στην αγορά τη μπύρα παραγωγής της με το ιστορικό σήμα ΦΙΞ.
Στη φάση του επενδυτικού σχεδιασμού για την αύξηση της παραγωγικής της δυναμικότητας έχει εισέλθει, μόλις πέντε μήνες μετά την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της, η εταιρεία Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η οποία τον περασμένο Απρίλιο λανσάρισε στην αγορά τη μπίρα παραγωγής της με το ιστορικό σήμα ΦΙΞ.
Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της επιχείρησης Ιωάννης Χήτος, ο σχεδιασμός της για την επόμενη χρονιά προβλέπει “τη διεύρυνση του υφιστάμενου παραγωγικού της δυναμικού” και όχι την αξιοποίηση ή την απόκτηση εξοπλισμού άλλων, υφιστάμενων μονάδων του κλάδου. Η διεύρυνση αυτή θα λαμβάνει υπόψη “τη μεγάλη ζήτηση που εκδηλώθηκε για το προϊόν και την οποία, δυστυχώς, μόνο σε ποσοστό 20% μπορέσαμε να καλύψουμε κατά την περίοδο αιχμής με το υπάρχον παραγωγικό μας δυναμικό, δεδομένου ότι η ζήτηση ξεπέρασε και τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις μας”.
Όπως αφήνει να εννοηθεί, οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις θα έχουν αποτέλεσμα τον πολλαπλασιασμό της παραγωγικής δυναμικότητας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. “Περιμέναμε ότι θα πάμε καλά, ωστόσο ακόμη και για μας η υψηλή ζήτηση του προϊόντος τόσο στη λεγόμενη ζεστή όσο και στη λεγόμενη κρύα αγορά αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη”, προσθέτει ο κ. Χήτος, εξηγώντας ότι για να προστατεύσει την ποιότητα του προϊόντος της η εταιρεία απέφυγε να καταφύγει στην ανάθεση μέρους της παραγωγής της σε εγκαταστάσεις τρίτων.
Η διοίκηση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας εκτιμά ότι ήδη έχει κατακτήσει μερίδιο της τάξης του 3%-4% της αγοράς και ότι αυτό θα ήταν πολύ υψηλότερο εφόσον είχε τη δυνατότητα να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Η παραγωγική λειτουργία της με το σήμα ΦΙΞ άρχισε τις πρώτες ημέρες του περασμένου Απριλίου.