Δεν άργησαν να έρθουν οι πρώτες αντιδράσεις για την πασχαλινή διαφήμιση γνωστής εταιρείας παιχνιδιών με πρωταγωνίστρια την Αντζελα Δημητρίου.
Η διαφήμιση που έχει κατακλύσει sites και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκάλεσε την αντίδραση του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας, το οποίο ζητά την απόσυρσή της, καθώς όπως λέει σε ανακοίνωσή του, το “Χτύπα σαν άνδρας” είναι “προτροπή με σεξιστικό και στερεοτυπικό περιεχόμενο για τη βία ενάντια στις γυναίκες”. Μάλιστα, προειδοποιεί πως θα προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες ενέργειες προκειμένου να αποσυρθεί η διαφήμιση.
Η πρόεδρος του ΚΕΘΙ, Ειρήνη Αγαθοπούλου, μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη, ισχυρίστηκε ότι η επίμαχη φράση “παροτρύνει στην άσκηση βίας κατά των γυναικών”.
«Τηλεοπτική διαφήμιση γνωστής αλυσίδας εμπορικών καταστημάτων, η οποία καταλήγει σε προτροπή με σεξιστικό και στερεοτυπικό περιεχόμενο για τη βία ενάντια στις γυναίκες
Πρόσφατα γίναμε μάρτυρες της νέας πασχαλινής διαφήμισης της αλυσίδας καταστημάτων Jumbo, για την οποία επισημαίνουμε τα παρακάτω:
Το περιεχόμενο της εν λόγω διαφήμισης και συγκεκριμένα η φράση «χτύπα σαν άνδρας», στο τέλος της, παροτρύνει στην άσκηση βίας κατά των γυναικών σε μια περίοδο μάλιστα που οι υποστηρικτικές δομές (Συμβουλευτικά Κέντρα, Ξενώνες, Τηλεφωνική Γραμμή SOS 15900) της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας συνεχίζουν να δέχονται καθημερινά δεκάδες αιτήματα από γυναίκες-θύματα βίας για παροχή συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών.