Στην αντεπίθεση πέρασε ο ΣΥΡΙΖΑ για τη λίστα καταχωρήσεων στα ΜΜΕ για την διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».
Η Αξιωματική Αντιπολίτευση εξαπέλυσε «βολές» για την καθυστέρηση της δημοσιοποίησης του καταλόγου και ζητώντας να δοθούν και οι εντολές καταχώρησης και οι αρχικές τιμολογήσεις.
«Μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορωνοϊό» τονίζει η ανακοίνωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, και συμπληρώνει:
«Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρεία initiative στα Μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις. Εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα “μαγειρευόταν” ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα».
Την ίδια ώρα, ο ΣΥΡΙΖΑ υπογραμμίζει πως η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει «αποκλείσει συγκεκριμένα Μέσα μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή».
«Αλλά και να εξηγήσει γιατί σε κάποια Μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα» γράφει επίσης η ανακοίνωση, και καταλήγει:
«Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται το κριτήριο του πλουραλισμού; Αναμένουμε άμεσα πλήρεις απαντήσεις».