Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα δημοσιεύτηκε τις προηγούμενες μέρες από τη γνωστή ερευνητική φίρμα Nielsen.
Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα δημοσιεύτηκε τις προηγούμενες μέρες από τη γνωστή ερευνητική φίρμα Nielsen.
Η έρευνα που έγινε στις Η.Π.Α. προσπάθησε να εντοπίσει σε ποια δωμάτια του σπιτιού βρίσκονται συνήθως οι κονσόλες.
Φαίνεται πως οι γνωστές εικόνες marketing της Nintendo, με την οικογένεια να παίζει στο σαλόνι, απέδωσαν καρπούς αφού, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα μισά αμερικάνικα νοικοκυριά που διαθέτουν κονσόλα, την έχουν στο σαλόνι, με το 59% αυτών να είναι Wii.
Ακολουθούν τα PS3 και Xbox 360 με 45% και 42% αντίστοιχα, παρόλο που διαθέτουν σαφώς μεγαλύτερες multimedia δυνατότητες.
Η δεύτερη πιο συχνή επιλογή για την τοποθέτηση μιας κονσόλας είναι η παιδική κρεβατοκάμαρα με τον «βασιλιά» αυτή τη φορά να είναι το Xbox 360 με ποσοστό 28%.