Αυτός φαίνεται να είναι και ο λόγος που από τον περασμένο μήνα, οι πωλήσεις φορητών μπαταριών (power banks), έχουν διπλασιαστεί σε σχέση με την περσινή χρονιά, ενώ μέχρι τον Ιούνιο, η αύξηση είχε κυμανθεί στο 35%.
Ενδεικτικό είναι ότι πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού και για μια περίοδο 6 εβδομάδων, η πώληση φορητών μπαταριών στις Η.Π.Α είχε παρουσιάσει αύξηση μόλις 4% ενώ μετά την κυκλοφορία του Pokemon GO και σε διάστημα 2 εβδομάδων, πουλήθηκαν 1.2 εκατομμύρια battery packs.
Ήδη αρκετοί gamers αναφέρουν ότι με μισή ώρα παιχνιδιού, η αυτονομία του iPhone 6s τους μειώνεται κατά 20%, με μια φορητή μπαταρία να δίνει λύση στο πρόβλημα αφού ανάλογα με τη χωρητικότητα της, μπορεί να φορτίσει τη συσκευή αλλά και πολλές άλλες έως και 5 συνεχόμενες φορές.