Το Facebook ετοιμάζεται να στραφεί και εναντίον της τηλεόρασης, ετοιμάζοντας σειρές, ταινίες και διάφορα άλλα προγράμματα, σύμφωνα με πηγές του Businesss Insider.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το Facebook εντός του επόμενου μήνα, περίπου στα μέσα Ιουνίου αναμένεται να ανακοινώσει τις νέες βίντεο υπηρεσίες του.
Οι πηγές θέλουν το Facebook να ετοιμάζει περίπου 24 προγράμματα για αρχή ενώ έχει στα σκαριά ακόμη περισσότερα. Έτσι, εκτός από το Amazon, το YouTube και το Snap, οι χρήστες θα έχουν έναν ακόμη προορισμό απ’ όπου θα μπορούν να παρακολουθούν βίντεο.
Μάλιστα, βάσει των όσων λέγονται, το Facebook έχει ετοιμάζει δύο ειδών προγράμματα. Το πρώτο θα είναι προγράμματα με μεγαλύτερο κόστος παραγωγής, τα οποία θα είναι παρόμοια με τα τηλεοπτικά και μικρότερα προγράμματα, με χαμηλότερο κόστος παραγωγής, τα οποία περιορίζονται σε 5 με 10 λεπτά και θα ανανεώνονται ημερησίως.
Το Facebook για το εν λόγω εγχείρημα ποντάρει στην υψηλή ποιότητα και στο σενάριο των σόου του και φυσικά θα ήθελε να έλξει και μεγάλους σπόνσορες.
Ένα από τα προγράμματα το οποίο αναμένεται να δούμε, είναι ένα ριάλιτι όπου οι πρωταγωνιστές θα βγαίνουν ραντεβού με κάποιον σε ένα VR περιβάλλον πριν συναντηθούν στην πραγματικότητα.
Η νέα απόφαση του Facebook ίσως να σημάνει ότι το γνωστό κοινωνικό δίκτυο θα αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο στο περιεχόμενο που εμφανίζεται στον τοίχο μας.
Το αν θα το καταφέρει τελικά να αποτελέσει τον νούμερο ένα, ή έστω κορυφαίο προορισμό για να βλέπει κάποιος ταινίες, σειρές και βιντεάκια προερχόμενα από το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο είναι ακόμη αβέβαιο, αλλά σίγουρα το σχέδιο είναι πολλά υποσχόμενο.
Να υπενθυμίσουμε ότι λίγες μέρες πριν, το YouTube αποκάλυψε ότι σχεδιάζει πρωτότυπο περιεχόμενο το οποίο θα παρέχεται ελεύθερα προς θέαση και θα βασίζεται στις διαφημίσεις για τα κέρδη του.