PeristeriNews.gr
Κοινωνία

Τι συστήνει ο ΔΕΔΔΗΕ για κρούσματα εξαπάτησης



Κανένας υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ δεν επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές.

Κρούσματα εξαπάτησης των καταναλωτών από πρόσωπα που προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ για να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ), με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος επισημαίνει ο Διαχειριστής και εφιστά την προσοχή των πολιτών.

Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει καμία αρμοδιότητα σε θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Σφραγίζεται το «Allou! Fun Park» με απόφαση του δήμου

Peristeri News

Απόγνωση των κατοίκων με τις κακοτεχνίες των έργων οπτικών ινών στο Περιστέρι (photos)

Peristeri News

Παγώνει ο καιρός τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τον Γιώργο Τσατραφύλλια

Peristeri News

Leave a Comment