Σύμφωνα με την έρευνα της Interview σε 500 άτομα.
Σύμφωνα με την έρευνα της Interview σε 500 άτομα, φαίνεται ότι οι Έλληνες πλέον έχουν ξεχάσει την ανανέωση γκαρνταρόμπας, τη συχνή έξοδο για ένα ποτό ή για διασκέδαση γενικότερα, αλλά και τις διακοπές.
Μεγαλύτερο “θύμα” του περιορισμού των εισοδημάτων, είναι η διασκέδαση, καθώς το 79% των ερωτώμενων επισημαίνει ότι την έχει περιορίσει.
Σε απόσταση “αναπνοής” ακολουθεί η ένδυση – υπόδηση, όπου το 77% έχει μειώσει τις σχετικές αγορές και μόλις το 1% τις έχει διευρύνει, σε σχέση με 12 μήνες πριν, ενώ μεγάλη είναι η ελάττωση στις εκδρομές – ταξίδια, καθώς το 75% τα έχει περικόψει και το 4% τα έχει αυξήσει, ενώ το 21% έχει διατηρήσει αμετάβλητη τη στάση του.
Την ίδια στιγμή τα ακριβά καύσιμα έχουν οδηγήσει και στην αναπόφευκτη μείωση της χρήσης του Ι.Χ. κατά 65%, σε σχέση με ένα χρόνο πριν και μόλις το 3% έχει αυξήσει τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο του.