Τον κίνδυνο να πραγματοποιηθούν παράλληλες απεργίες στα ταξί και στις αστικές συγκοινωνίες, με ανυπολόγιστες συνέπειες για τις λειτουργίες της πρωτεύουσας, αντιμετωπίζει πλέον το επιβατικό κοινό της Αθήνας.
Τον κίνδυνο να πραγματοποιηθούν παράλληλες απεργίες στα ταξί και στις αστικές συγκοινωνίες, με ανυπολόγιστες συνέπειες για τις λειτουργίες της πρωτεύουσας, αντιμετωπίζει πλέον το επιβατικό κοινό της Αθήνας.
Οι εργαζόμενοι στις δημόσιες μεταφορές ετοιμάζονται εκ νέου για απεργιακές κινητοποιήσεις, εν όψει της διαμόρφωσης του καινούριου οργανογράμματος των εταιριών και της διαπραγμάτευσης για τη νέα συλλογική σύμβαση εργασίας, κατ’ εφαρμογή του νόμου για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.
Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες ταξί ετοιμάζονται να ξαναπιάσουν το νήμα των κινητοποιήσεων που άφησαν πίσω τους στις 5 Αυγούστου, καθώς λήγει την Δευτέρα το τελεσίγραφο που έθεσαν στον υπουργό Υποδομών, κ. Ι. Ραγκούση, προκειμένου να παρουσιάσει τις προτάσεις του για την απελευθέρωση της αγοράς των ταξί.
Μάλιστα, από το μεσημέρι της Παρασκευής διακινούνται ακραία σενάρια όπως το ότι οι αυτοκινητιστές των ταξί «πλευρίζουν» τους εργαζομένους στα μέσα μαζικής μεταφοράς, προκειμένου να συντονιστούν και να προχωρήσουν σε κοινή δράση.
Έτσι, ο υπουργός Υποδομών, καθώς και ο νέος γενικός γραμματέας Μεταφορών, κ. Αρ. Μπουρδάρας ετοιμάζονται να διαχειριστούν μία κατάσταση που η Αθήνα δεν έχει βιώσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Ο κ. Ραγκούσης παρέλαβε την «τροϊκανή» βόμβα των αστικών συγκοινωνιών από τον προκάτοχό του και νυν υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Δημ. Ρέππα κι επέλεξε, την ίδια στιγμή, να αφαιρέσει την «περόνη» από την χειροβομβίδα των ταξί, θεωρώντας ότι διαθέτει επαρκές πολιτικό κεφάλαιο για να διαχειριστεί δύο παράλληλες κρίσεις στους δρόμους.