Κι ενώ σταδιακά πέφτουν οι μπάρες εισόδου-εξόδου σε σταθμούς του μετρό, οι ουρές των επιβατών ακόμη και για ένα μόνο εισιτήριο… “καλά κρατούν…”
Καθώς ο κόσμος μη γνωρίζοντας τα νέα δεδομένα, αφού δεν έχει ενημερωθεί ούτε από φυλλάδια, ούτε από κάποιον υπάλληλο, συνωστίζεται και πάλι στην ουρά για να φτάσει στον έναν και μοναδικό υπάλληλο που θα του εκδώσει το εισιτήριο και ταυτόχρονα θα του ζητήσει να απαντήσει στα ερωτήματα που έχει για το νέο σύστημα…
Μετά την οριστική κατάργηση του χάρτινου εισιτηρίου,το PeristeriNews.gr βρέθηκε στο σταθμό του μετρό “Άγιος Αντώνιος”, όπου καθημερινά δημιουργούνται ουρές μπροστά από τα ισάριθμα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, καθώς η χρήση τους δείχνει να δυσκολεύει όλες τις ηλικίες, ενώ την ίδια ώρα εργαζόμενοι του μετρό βρίσκονται στις πύλες που άρχισε σταδιακά το κλείσιμό τους και εξυπηρετούν να εξέλθουν ή να εισέλθουν, άνεργοι και ΑΜΕΑ, που δεν έχουν ακόμη παραλάβει τις προσωποποιημένες κάρτες τους.
Παράλληλα, φοιτητές και ηλικιωμένοι περιμένουν στα εκδοτήρια του σταθμού, γιατί μόνο από εκεί μπορούν να προμηθευτούν τα μειωμένα εισιτήρια (0,60) με αποτέλεσμα η ζήτηση να μετατοπίζεται στα εκδοτήρια που εκδίδουν τις προσωποποιημένες κάρτες.
“Εδώ και 25 ημέρες έχω υποβάλλει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να μου στείλουν την κάρτα μου και ακόμη δεν την έχω πάρει” μας είπε μια επιβάτης οργισμένη, “κι έτσι είμαι αναγκασμένη καθημερινά να αγοράζω εισιτήρια και να μπαίνω και πάλι στις ουρές…”
Ωστόσο οι κάτοχοι χάρτινων εισιτηρίων μπορούν εάν έχουν έως 10 εισιτήρια να προσέρχονται στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, στον σταθμό της Ομόνοιας ή στα γραφεία της ΟΣΥ ΑΕ (Παρνασσού 6 Άγιος Ιωάννης Ρέντης) για να τα ανταλλάξουν με ηλεκτρονικά εισιτήρια.
Σύμφωνα πάντως με τον ΟΑΣΑ, έχουν εκδοθεί περισσότερες από 320.000 προσωποποιημένες κάρτες απεριορίστων διαδρομών.