“Κόβεται” η πασχαλινή διαφήμιση του Jumbo που προκάλεσε αντιδράσεις – μεταξύ άλλων – λόγω της ατάκας “χτύπα σαν άντρας”, η οποία καταγγέλθηκε πως “νομιμοποιεί” τη βία κατά των γυναικών. Την εξέλιξη ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω Facebook, τονίζοντας πως δεν δέχεται να κοπεί μόνο αυτή η φράση.
Αναφέρει η ανακοίνωση:
“ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ»
Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».
Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.
Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.
Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.
Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.
Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.
Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.
Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.
Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!”.
Σημειώνεται πως η εταιρεία Jumbo που πουλάει προϊόντα ευρείας κατανάλωσης – κυρίως όμως είδη για παιδιά – σε πολύ φτηνές τιμές, έχει μακρύ “ιστορικό” διαφημίσεων με πρωταγωνιστές λαϊκά “είδωλα”, οι οποίες χρησιμοποιούν το κιτς, προκειμένου να προκαλέσουν αίσθηση (θετική ή αρνητική) και να γίνουν θέματα συζήτησης.