Τα εργαλεία του διαδικτύου εκμεταλλεύεται για μια ακόμη φορά εφέτος το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού για να προωθήσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Τα εργαλεία του διαδικτύου εκμεταλλεύεται για μια ακόμη φορά εφέτος το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού για να προωθήσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν και όπως τονίστηκε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ από στελέχη του υπουργείου, «τρέχει» από τις 27 Μαΐου «in house διαφημιστική εκστρατεία» για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και της ιστοσελίδας www.visitgreece.gr, μέσω του δικτύου Google.
Με τον τρόπο αυτό, ο ΕΟΤ εγκαινιάζει τη συνεργασία με το δικτυακό τόπο Google, αλλά και τους συνδεδεμένους δικτυακούς τόπους της, Google search, Google Display Network, You tube, με προφανή στόχο την επικοινωνία και την προσέλκυση ενός δυναμικού κοινού, του διαδικτύου.
Αυτή η πρωτοβουλία θα είναι στον «αέρα» μέχρι το τέλος του έτους και φιλοδοξία του υπουργείου είναι αυτή να αποδώσει άμεσα.
Ενδεικτικό της δυναμικής με την οποία κινείται η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι και το γεγονός, ότι ανοδική τάση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στις αφίξεις από την αγορά της Ρωσίας οφείλεται και στη διαφήμιση της Ελλάδας, μέσω του You In Greece.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Ρώσοι τουριστικοί πράκτορες κάνουν χρήση του You In Greece, προκειμένου να πουλήσουν τουριστικά πακέτα προς τη χώρα μας.