PeristeriNews.gr
Δημοτικά

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου



Με 29 θέματα στην ημερήσια διάταξη, γίνεται συνεδρίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 17:00, σύμφωνα με την πρόσκληση της σύγκλησης της συνεδρίασης από τον Πρόεδρο Βασίλειο Λώλο.

Με 29 θέματα στην ημερήσια διάταξη, γίνεται συνεδρίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 17:00, σύμφωνα με την πρόσκληση της σύγκλησης της συνεδρίασης από τον Πρόεδρο Βασίλειο Λώλο.

Στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο κτίριο της Ξυλοτεχνίας, επί της οδού Δημοσθένους 11 και Παρασκευοπούλου, θα συζητηθούν:

1. Έγκριση Σχεδίου Ολοκληρωμένης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΟΑΠ) Δυτικής Αθήνας. (Δημάρχου)
2. Έγκριση τροποποίησης του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου, οικονομικού έτους 2015. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
3. Έγκριση αναμόρφωσης προϋπολογισμού του Δήμου, οικονομικού έτους 2015. (Οικονομική Επιτροπή)
4. Έγκριση απολογιστικών στοιχείων εσόδων-εξόδων του Δ’ Τριμήνου του Δήμου, έτους 2014. (Οικονομική Επιτροπή)
5. Ορισμός Δημοτικού Συμβούλου με τον αναπληρωτή του στην Επιτροπή επίλυσης με συμβιβασμό φορολογικών διαφορών, έτους 2015. (Αντ/ρχος κ. Τάτσης Ε. )
6. Έγκριση συμμετοχής στην πρόταση «Ανάπτυξη εργαλείου απόφασης για τον σχεδιασμό έργων παρέμβασης για ολοκληρωμένες και μακροχρόνια βιώσιμες αστικές γειτονιές – REFURBISH (A REtrofitting FUtuRe-Based decision tool for Integrated Sustainable neigHbourhoods)» στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος – Πλαισίου : «ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ 2020» για την Έρευνα και την Καινοτομία 2015. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
7. Ανατροπή αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης έτους 2014. (Αντ/χος κ. Σταυρούλιας Αλ.)
8. Επανέγκριση πιστώσεων 40.211,15€ για την εξόφληση οφειλών παρελθόντων ετών. (Αντ/χος κ. Σταυρούλιας Αλ.)
9. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια «Σάκων καθαριότητας» της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του έτους 2015. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
10. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια «υλικών επίστρωσης παιδικών χαρών» της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του έτους 2015. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
11. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια α) ανταλλακτικών οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου, β) αναλωσίμων υλικών για τη συντήρηση οχημάτων του Δήμου (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
12. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια ελαστικών και αεροθαλάμων για τις ανάγκες των τροχοφόρων του Δήμου. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
13. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια α) ανταλλακτικών κάδων μηχανικής αποκομιδής β) χημικού υγρού για το πλυντήριο οχημάτων. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
14. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια μέσων προστασίας στους δικαιούχους εργαζόμενους του Δήμου. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
15. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια α) υγρού πλυντηρίου κάδων, β) κάδων μηχανικής αποκομιδής. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
16. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια «Φυτικού Υλικού» της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής, έτους 2015. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
17. Λήψη απόφασης για καταστροφή άχρηστων αντικειμένων άνευ αξίας της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
18. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια Α) κολωνακίων οδοσήμανσης, Β) χορτάρινων σκουπών και φαρασιών. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
19. Έγκριση διενέργειας δαπάνης αντικατάστασης της πλακέτας τηλεχειρισμού για το υπόγειο γκαράζ του Νέου Δημαρχείου και προμήθεια τηλεχειριστηρίων. (Αντ/ρχος κ. Τάτσης Ε. )
20. Έγκριση πίστωσης 1.698,00€ για συντήρηση Λογισμικού «Διαχείρισης Παρουσιών Προσωπικού Τime Master» και της σύμβασης απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
21. Έγκριση πίστωσης 23.050,20€ για συντήρηση Λογισμικού (Οικονομικό κύκλωμα, Δημοτολόγιο,κ.λ.π) και των συμβάσεων απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
22. Έγκριση πίστωσης 1.328,40€ για συντήρηση του Λογισμικού ODEON και της σύμβασης απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
23. Έγκριση πίστωσης 4.477,20 € για συντήρηση Λογισμικού (ιστοσελίδα 23. www.peristeri.gr) και της σύμβασης απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
24. Έγκριση πίστωσης 13.341,30€ για συντήρηση Λογισμικού (Μισθοδοσία- Διαχείριση Προσωπικού) και των συμβάσεων απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
25. Έγκριση πίστωσης 929,88€ για συντήρηση Λογισμικού ECM (Προκοστολόγηση – Εργολήπτης) και της σύμβασης απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
26. Έγκριση 2ης παράτασης περαίωσης εργασιών του έργου: «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΟΔΟΥ ΑΙΜΙΛΙΟΥ ΒΕΑΚΗ ΑΠΟ ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ ΕΩΣ Π. ΤΣΑΛΔΑΡΗ ΚΑΙ ΟΔΩΝ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΚΑΙ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΑΠΟ ΑΙΜΙΛΙΟΥ ΒΕΑΚΗ ΜΕΧΡΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ» (Αντ/χος κ. Λ
ύκος Π.)
27. Έγκριση παράτασης περαίωσης εργασιών του έργου «Ανακατασκευή Διαμορφώσεων Παιδικών Χαρών στο Δήμο Περιστερίου». (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
28. Λήψη απόφασης επιβολής προστίμου σε επιχείρηση που έχει τοποθετήσει παράνομη ενδεικτική επιγραφή. (Αντ/ρχος κ. Τάτσης Ε. )
29. Λήψη απόφασης για την διαγραφή οφειλών από Χρηματικούς Καταλόγους. (Αντ/ρχος κ. Τάτσης Ε. )

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη στο Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου (31η)

Peristeri News

Πως θα λειτουργήσουν τα κολυμβητήρια στο Περιστέρι τις γιορτές

Peristeri News

Πως θα λειτουργήσουν τα ΚΕΠ Περιστερίου την εορταστική περίοδο

Peristeri News

Leave a Comment