Με ένα χρόνο καθυστέρηση, το Μάρτιο του 2013, αναμένεται να ολοκληρωθεί η παράκαμψη των Τεμπών, καθώς υπολείπεται ακόμα η απαλλοτρίωση 100 στρεμμάτων για την εγκατάσταση και των τελευταίων εργοταξίων.
Με ένα χρόνο καθυστέρηση, το Μάρτιο του 2013, αναμένεται να ολοκληρωθεί η παράκαμψη των Τεμπών, καθώς υπολείπεται ακόμα η απαλλοτρίωση 100 στρεμμάτων για την εγκατάσταση και των τελευταίων εργοταξίων.
Νωρίτερα πάντως, περί τα τέλη του 2012, προβλέπεται ότι θα δοθεί στην κυκλοφορία η δίδυμη σήραγγα των 6 χλμ, η μεγαλύτερη των Βαλκανίων, η οποία διέρχεται μέσα από τον Κίσαβο. Στον Κίσαβο κατασκευάζεται μια ακόμα δίδυμη σήραγγα μήκους 2 χλμ.
Οι οδηγοί θα περνούν μέσα από σήραγγα μήκους 3χλμ και από την πλευρά του Ολύμπου, ενώ τα τούνελ θα ενώνει η νέα γέφυρα του Πηνειού.
Με τα έργα αυτά οι οδηγοί εκτός από την ασφάλεια, θα κερδίζουν και χρόνο, αφού θα διασχίζουν την κοιλάδα των Τεμπών και την περιοχή του Πλαταμώνα σε λιγότερο από ένα τέταρτο.
“Πρόκειται για ένα έργο μεγάλης εθνικής σημασίας που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα, συνδέοντας με ασφάλεια και ταχύτητα την βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια με την υπόλοιπη χώρα”, δήλωσε ο Δημήτρης Γκατσώνης, Γενικός Διευθυντής της παραχωρησιούχου εταιρείας “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.”
Στην περιοχή των Τεμπών και του Πλαταμώνα, ο νέος αυτοκινητόδρομος, συμπεριλαμβανομένων και των σηράγγων, θα έχει συνολικό μήκος 25 χλμ, ενώ παράλληλα, προχωρούν και οι εργασίες ανακατασκευής του παλαιού οδικού δικτύου για εναλλακτική επιλογή των οδηγών που δε θέλουν να πληρώνουν διόδια.
Στο παλιό τμήμα των Τεμπών, πονοκέφαλος εξακολουθούν να είναι οι κατολισθήσεις από τον Κίσαβο.
Τα πλέγματα που τοποθετήθηκαν πέρυσι, θα ελέγχονται πλέον κάθε εξάμηνο από την ειδική ομάδα των αλπινιστών που το κατασκεύασαν.