Η αύξηση των πωλήσεων σε μια εταιρεία ταξιδίων δεν είναι εύκολη δουλειά.
Ο καθένας θέλει να πουλήσει περισσότερο, αλλά συχνά ξεχνάμε τα απλά και μικρά πράγματα που προέρχονται από τον πελάτη. Εδώ θα βρείτε μερικές συμβουλές για το πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε ένα πρακτορείο ταξιδίων.
- Επισημαίνετε τα οφέλη του προϊόντος / της υπηρεσίας σας
Μην προσπαθείτε να κάνετε το ίδιο με τους ανταγωνιστές σας· να είστε μοναδικοί και να ακούτε τους πελάτες σας. Ζητήστε τους να γράψουν μια κριτική του προϊόντος / της υπηρεσίας σας. Θα αισθανθούν ευτυχείς που ζητείται η γνώμη τους, αλλά και εσείς θα πάρετε τις πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να σάς βοηθήσουν να κάνετε νέες επιχειρηματικές ιδέες, σχέδια και δράσεις.
- Μπείτε στα social media
Όλες οι ηλικίες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου μπορούν να μιλήσουν για ταξίδια, να μοιραστούν εμπειρίες, να δουν φωτογραφίες και βίντεο, ή να κάνουν ερωτήσεις. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες και εκμεταλλευτείτε τις. Το να ακούτε τις παρατηρήσεις τους βοηθάει να γίνετε πιο ευέλικτοι και ταχύτεροι!
- Προσφορά προστιθέμενης αξίας
Το πιο απλό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τα έσοδά σας ανά πελάτη είναι να προσθέσετε μια συμπληρωματική προσφορά στο ταξιδιωτικό πακέτο. Για παράδειγμα μπορείτε να προσφέρετε ένα γεύμα ή ένα μπουκάλι κρασί σε ένα νιόπαντρο ζευγάρι. Για να τό κάνετε αυτό σωστά θα πρέπει να γνωρίζετε τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες σας…
- Μοναδικά πακέτα ταξιδίων
Συνδυάστε διαφορετικά προϊόντα σε μια μοναδική εμπειρία. Δημιουργήστε ένα πακέτο προσφοράς και κάντε καλύτερη τιμή από αυτήν που προσφέρει η διαχείριση ξενοδοχείων ή των αεροπορικών πτήσεων και των τυχόν ξεναγήσεων.
- Εξειδικευτείτε
Απευθυνθείτε σε μια εξειδικευμένη αγορά. Η ταξιδιωτική εξειδίκευση δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη ή σπάνια. Σημαίνει απλώς ότι πουλάτε κάτι που κανείς άλλος δεν πουλάει ή ότι το προϊόν σας είναι διαφορετικό. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ειδικεύεστε σε συγκεκριμένους προορισμούς, τύπους ταξιδιού και ούτω καθεξής.
- Χρήση λογισμικού online κρατήσεων
Τα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν πλέον την τάση να πωλούν ταξιδιωτικά πακέτα απευθείας μέσω της ιστοσελίδας τους. Επίσης, είναι χρήσιμο να λαμβάνετε τις κρατήσεις σε εικοσιτετράωρη βάση, παρέχοντας στους πελάτες σας έναν πλήρη, εύκολο και ασφαλή τρόπο να πραγματοποιούν τις κρατήσεις τους.
Περαιτέρω πληροφορίες: swot.gr