Δεν είναι κρυφό μυστικό ότι η διάσχιση της Λεωφόρου Αθηνών τόσο κατά μήκος όσο και στις διαβάσεις πεζών στα φανάρια είναι μια ριψοκίνδυνη απόφαση.
Ξεκινώντας από την υψηλή ταχύτητα που κινούνται τα αυτοκίνητα, λογικό αφού αποτελεί λεωφόρο και στην ουσία Εθνική οδό, καταλαβαίνουμε ότι ο δρόμος που εξυπηρετεί Περιστέρι, Χαϊδάρι, Αιγάλεω και Αθήνα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος.
Μέσα στην επικινδυνότητα του δρόμου προστίθενται και τα πολλαπλά εμπόδια που συναντάει κάποιος που αποφασίζει να την περπατήσει κατά μήκος από τη συμβολή της με την εξίσου επικίνδυνη λεωφόρο Θηβών και προς το Χαϊδάρι.
Σε όλο το μήκος του δρόμου υπάρχουν πάρα πολλά εμπόδια από τις επιχειρήσεις της λεωφόρου και όχι μόνο που μπορούν να παρομοιάσουν την διάσχισή της με απόπειρα αυτοκτονίας.
Και εξηγούμαστε. Τα εμπόδια στο πεζοδρόμιο (π.χ. παρκαρισμένα αυτοκίνητα ή ανολοκλήρωτα έργα) οδηγούν τους πεζούς στο σημείο να κατέβουν στο οδόστρωμα, εκεί που τα αυτοκίνητα τρέχουν πολλές φορές με ταχύτητα μεγαλύτερη των 100 χλμ./την ώρα.
Παρόμοιες καταστάσεις συναντάμε και σε άλλους κεντρικούς δρόμους της πόλης όπως τη λεωφόρο Θηβών.
Για να μην θρηνήσουμε θύματα θα πρέπει άμεσα οι υπεύθυνοι να επιληφθούν του θέματος και να θέσουν τα κατά τα άλλα μεγάλα πεζοδρόμια της Λ. Αθηνών στη διάθεση των πολιτών.