Τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης έχουν πλέον οι συμπολίτες μας αφού το Περιστέρι εντάχθηκε στην υπηρεσία myKEPlive.
Το πρόγραμμα myKEPlive αποτελεί πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και λειτουργεί σε δεκάδες Δήμους της Ελλάδας.
Τις τελευταίες μέρες στο myKEPlive εντάχθηκε το ΚΕΠ Περιστερίου, έπειτα από συντονισμένες ενέργειες των αρμόδιων Αντιδημάρχων Βασίλη Μπέτση και Γιώργο Τσίνα.
Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα στελέχη του Κέντρου, μέσω βιντεοκλήσης σε διαδικασίες υψηλής ζήτησης όπως:
- Πληροφόρηση – αίτηση
- Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
- Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από το Δήμο που ανήκουν
Πρόκειται για μια σύγχρονη πλατφόρμα άμεσης εξυπηρέτησης του πολίτη μέσα από βιντεοκλήση όπου με ηλεκτρονικό ραντεβού ο υπάλληλος του ΚΕΠ, θα δώσει άμεση απάντηση στο αίτημα που διατυπώνεται.
Απλώς συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο www.gov.gr , επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο myKEPlive!
Μετά την είσοδο στην πλατφόρμα, στο ημερολόγιο που εμφανίζεται επιλέγει ο πολίτης την ημερομηνία και την ώρα όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, καταχωρεί τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης, τα στοιχεία επικοινωνίας του και το θέμα του αιτήματος. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος από το σύστημα και διαφέρει ανά θεματική ενότητα, ενώ η συνομιλία και η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο στα Ελληνικά.
Ακολουθεί επιβεβαίωση της κράτησης με αποστολή μηνύματος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που έχει δηλωθεί και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή στην τηλεδιάσκεψη με το επιλεγμένο ΚΕΠ.
Οι διαδικασίες που διεκπεραιώνονται με βιντεοκλήση είτε δεν απαιτούν την επισύναψη δικαιολογητικών, είτε αυτά αναζητούνται αυτεπαγγέλτως.
Επίσης δίνεται η δυνατότητα να δηλωθεί ο τρόπος παραλαβής της απάντησης είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε ταχυδρομικά.
* Η βιντεοκλήση για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων δεν καταγράφεται.