Νέες υπηρεσίες στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών πιστοποιητικών του Δήμου Περιστερίου προστίθενται σχετικά με τις άδειες κατάληψης κοινόχρηστων χώρων.
Ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας Γιώργος Τσίνας επισημαίνει ότι ο Δήμος Περιστερίου, εξελίσσεται καθημερινά και με την προτροπή του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη, αποτελεί πλέον οδηγό στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης χτίζοντας σταθερά τη νέα έξυπνη και λειτουργική πόλη πρότυπο.
Πιο συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι πλέον θα μπορούν να αιτηθούν ηλεκτρονικά από το τμήμα Εσόδων του Δήμου Περιστερίου, άδειες για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου στις εξής κατηγορίες:
– Άδεια για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος
– Ανανέωσης άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος
– Άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για περίπτερο
– Άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για εμπορεύματα και stand
– Άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρους για οικοδομικά υλικά
Με τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προστίθενται στην ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Περιστερίου, δίνεται η δυνατότητα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις της πόλης, χωρίς να χρειάζεται η παρουσία τους στην αντίστοιχη υπηρεσία, να εξασφαλίζουν την απαραίτητα άδεια που χρειάζονται, μέσα από το site του Δήμου Περιστερίου (www.peristeri.gr) και με τη σύνδεση μέσω κωδικών taxis net.
Μέχρι στιγμής, ηλεκτρονικά, μπορεί κάθε πολίτης να παραλάβει περισσότερα από 20 ψηφιακά υπογεγραμμένα πιστοποιητικά, αντίγραφα και άδειες από τις υπηρεσίες του Δημοτολογίου, του Ληξιαρχείου και του Τμήματος Εσόδων του Δήμου Περιστερίου ενώ άμεσα θα προστεθούν και νέες δυνατότητες στο πεδίο των τεχνικών υπηρεσιών.
Ταυτόχρονα, μέσα από την πλατφόρμα ηλεκτρονικών πληρωμών κάθε δημότης μπορεί να δει τις υποχρεώσεις του προς τον Δήμο, να πληρώσει ηλεκτρονικά και να λάβει πλήρη εικόνα της δημοτικής ενημερότητας του.