PeristeriNews.gr
Οικονομία

Παραβάσεις από Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών



Σειρά παραβάσεων από Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018, εντόπισε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Συνολικά επιβλήθηκαν 21 διοικητικές κυρώσεις ύψους 160.500 ευρώ, που κυρίως αφορούν παραβάσεις για συχνότητα κλήσεων, παραπλανητική πληροφόρηση, παρέκκλιση των εντολών των δανειστών – καθώς συχνά καλούν σε τηλέφωνα επικοινωνίας που δεν τα είχαν δηλώσει οι οφειλέτες, αλλά τα βρήκαν συνήθως από δημόσια προσβάσιμους τηλεφωνικούς καταλόγους, κλήση σε τηλέφωνο εργασίας χωρίς να είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας, όχληση για οφειλές στις οποίες δεν έχουν παρέλθει 10 ημέρες από τότε που αυτές κατέστησαν ληξιπρόθεσμες, ενημέρωση χωρίς να έχει προηγηθεί η ταυτοποίηση του οφειλέτη, χρέωση ποσού για εξώδικη ενημέρωση κ.λ.π.

Παράλληλα η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συγκροτεί ομάδα εργασίας με σκοπό να προσδιοριστούν οι ανάγκες για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου (ν. 3758/2009 «Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4038/2012).

Το πόρισμα της ομάδας θα τεθεί σε διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους φορείς, ώστε οι διατάξεις να κατατεθούν στη Βουλή το φθινόπωρο.

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Σημαντικές αλλαγές στο χώρο της βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων (Airbnb)

Peristeri News

Άνοιξε η πλατφόρμα των αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης

Peristeri News

Στις χώρες με τους χαμηλότερους μισθούς στην Ευρώπη η Ελλάδα

Peristeri News

Leave a Comment