Τα στατιστικά στοιχεία από τις φετινές βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, που δίνουν και μία πρόγευση για το πού θα κυμανθούν οι φετινές βάσεις εισαγωγής των τμημάτων και των σχολών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας. Αυτό που εν τέλει θα καθορίσει τις βάσεις, εκτός από τις βαθμολογίες, είναι και η κατεύθυνση της ζήτησης σε σχολές και τμήματα από τους υποψήφιους, μέσω των επιλογών των υποψηφίων στο Μηχανογραφικό Δελτίο.
Η δημοσίευση των στατιστικών στοιχείων γίνεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης των βαθμολογιών των υποψηφίων που αναρτήθηκαν νωρίτερα σήμερα σε όλα τα Λύκεια της χώρας και στην ιστοσελίδα https://results.it.minedu.gov.gr .
Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τους υποψήφιους των ημερήσιων ΓΕΛ που εξετάστηκαν με το νέο σύστημα η εικόνα από τα γραπτά έχει ως εξής:
Ανθρωπιστικές Σπουδές
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ.Π. ΗΜ: Το 74,94% έγραψε πάνω από τη βάση ενώ το 25,06 βαθμολογήθηκε κάτω από τη βάση.
- Αρχαία Ελληνικά Ο.Π.ΗΜ.: Το 52,82% βαθμολογήθηκε πάνω από τη βάση και το 47,18% πήρε βαθμολογία κάτω από τη βάση του 10.
- Ιστορία Ο.Π.ΗΜ.: Το 49,19% έγραψε πάνω από τη βάση ενώ το 50,81 βαθμολογήθηκε κάτω από τη βάση.
- Κοινωνιολογία Ο.Π.ΗΜ.: Το 62,03% βαθμολογήθηκε πάνω από τη βάση και το 37,97% κάτω από τη βάση.
Θετικές σπουδές
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ.Π.ΗΜ.: 82,66 πάνω από τη βάση, 17,34 κάτω από τη βάση.
- Φυσική Ο.Π.ΗΜ.: 58,50% πάνω από τη βάση, 41,50%, κάτω από τη βάση.
- Χημεία Ο.Π.ΗΜ.: 51,25% πάνω από τη βάση, 48,75%, κάτω από τη βάση.
- Μαθηματικά Ο.Π.ΗΜ.: 66,86% πάνω από τη βάση, 33,14% κάτω από τη βάση.
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ.Π. ΗΜ: 57,15% πάνω από τη βάση, 41,85% κάτω από τη βάση.
- Μαθηματικά Ο.Π.ΗΜ.: 24,41% πάνω από τη βάση, 75,59% κάτω από τη βάση.
- Πληροφορική Ο.Π.ΗΜ.: 55,25% πάνω από τη βάση, 44,75% κάτω από τη βάση.
- Οικονομία Ο.Π.ΗΜ.: 60,24% πάνω από τη βάση 39,76 κάτω από τη βάση.
Σπουδές Υγείας
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ.Π.ΗΜ.: 86,78% πάνω από τη βάση, 13,22 κάτω από τη βάση.
- Φυσική Ο.Π.ΗΜ.: 55,03% πάνω από τη βάση, 44,97 κάτω από τη βάση.
- Χημεία Ο.Π.ΗΜ.: 52,39% πάνω από τη βάση, 47,61% κάτω από τη βάση.
- Βιολογία Ο.Π.ΗΜ.: 71,75% πάνω από τη βάση, 28,25% κάτω από τη βάση.
Αναλυτικά τα στατιστικά στοιχεία για τις επιδόσεις του υπουργείο Παιδείας παρατίθενται στον ιστότοπο του υπουργείου Παδείας.
Ο αριθμός των υποψηφίων ανά Λύκειο και Ομάδα Προσανατολισμού
Το πλήθος των υποψηφίων που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2020 ανά είδος Λυκείου και Ομάδα Προσανατολισμού/Τομέα εμφανίζονται στους παρακάτω πίνακες:
ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΛ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ | ||||
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ | |||
ΗΜΕΡΗΣΙΑ | ΕΣΠΕΡΙΝΑ | ΣΥΝΟΛΟ | ||
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 21617 | 377 | 21994 | |
ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 15193 | 95 | 15288 | |
ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ | 11020 | 72 | 11092 | |
ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 23394 | 164 | 23558 | |
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΜΟΝΟ) | 323 | 2 | 325 | |
ΣΥΝΟΛΑ | 71547 | 710 | 72257 | |
ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΛ ΠΑΛΑΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ | ||||
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ | |||
ΗΜΕΡΗΣΙΑ | ΕΣΠΕΡΙΝΑ | ΣΥΝΟΛΟ | ||
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 2269 | 51 | 2320 | |
ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 3260 | 36 | 3296 | |
ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 1322 | 18 | 1340 | |
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΜΟΝΟ) | 132 | 4 | 136 | |
ΣΥΝΟΛΑ | 6983 | 109 | 7092 | |
ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΑΛ | ||||
ΤΟΜΕΑΣ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ | |||
ΗΜΕΡΗΣΙΑ | ΕΣΠΕΡΙΝΑ | ΣΥΝΟΛΟ | ||
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 997 | 49 | 1046 | |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 2535 | 309 | 2844 | |
ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ | 281 | 51 | 332 | |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 345 | 22 | 367 | |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ | 1222 | 94 | 1316 | |
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ | 1915 | 186 | 2101 | |
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ | 659 | 13 | 672 | |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 1815 | 150 | 1965 | |
ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ | 4507 | 394 | 4901 | |
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΜΟΝΟ) | 32 | 3 | 35 | |
ΣΥΝΟΛΑ | 14308 | 1271 | 15579 |
Επισημαίνεται ότι το πλήθος των υποψηφίων προκύπτει από μία τουλάχιστον συμμετοχή σε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.