Αν και η έλευση των online αγορών έχει αλλάξει τον κλάδο του λιανικού εμπορίου μια για πάντα, υπάρχουν πολλοί καταναλωτές … που δεν είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ηλεκτρονικά προϊόντα στο Internet παρά το πιθανό μειωμένο κόστος.
Αν και η έλευση των online αγορών έχει αλλάξει τον κλάδο του λιανικού εμπορίου μια για πάντα, υπάρχουν πολλοί καταναλωτές … που δεν είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ηλεκτρονικά προϊόντα στο Internet παρά το πιθανό μειωμένο κόστος.
Σύμφωνα με την The NPD Group, περίπου τα δύο τρίτα των Αμερικανών καταναλωτών χρησιμοποιούν το Internet για να κάνουν έρευνα αγοράς σχετικά ηλεκτρονικά προϊόντα, όμως μόνο οι μισοί από αυτούς προχωρούν στην ηλεκτρονική αγορά.
“Δε μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν αγοράζουν τηλεοράσεις, smartphones και άλλα προϊόντα πληροφορικής online, παρά την αυξημένη χρήση του Internet για την αναζήτησή τους”, αναφέρει αναλυτής της εταιρείας και συνεχίζει ότι “Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και άλλα προϊόντα πληροφορικής έχουν περισσότερο καιρό που πωλούνται online σε σχέση με άλλα είδη και υπάρχει επίσης η επιλογή σε πολλά από αυτά για την απευθείας αγορά τους από τους κατασκευαστές”.
Ο λόγος για τον οποίο τα παραπάνω ποσοστά είναι χαμηλά οφείλεται είτε στην έλλειψη ενημέρωσης των καταναλωτών, είτε καμιά φορά και στα ίδια τα “προϊόντα, λόγω τιμών ή πολυπλοκότητας στη διαδιακασία αγοράς.
Πρώτοι σε προτιμήσεις για online αγορές έρχονται οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές μαζί με την κατηγορία του λογισμικού, με το 34% των καταναλωτών να δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει τέτοια προϊόντα στο μέλλον. Το αντίστοιχο ποσοστό για τα tablets αγγίζει το 29% των καταναλωτών.