Δεν πρόκειται να μοιράσουν τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας με αυτόν τον τρόπο, αλλά ΄ούτε υπάρχει λόγος -ευτυχώς- να αναμετρηθούν στην πυγμαχία.
Η απόφαση των ιταλών σχεδιαστών να ασχοληθούν σε επίπεδo χορηγίας με ομάδα πυγμαχίας, δείχνει φανερά το ¨άνοιγμα¨ τη γνωστής φίρμας σε ένα πρωτόγνωρο καταναλωτικό κοινό.
Επέλεξαν τον συγκεκριμένο τρόπο για να δημιουργήσουν μόδα στον αθλητισμό, χτυπώντας… με γροθιές την οικονομική κρίση!