Μελέτη σχετικά με το χρόνο απόκρισης των πυλών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα μέσα σταθερής τροχιάς θα αναλάβει το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Αν και η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έμοιαζε σωτήρια για να δοθεί ένα τέλος στο κύμα των ατόμων που έμπαιναν καθημερινά στο μετρό χωρίς να επικυρώνουν το εισιτήριο τους, φαίνεται πως δεν ήταν αρκετό για να «φρενάρει» τους περιβόητους «τζαμπατζήδες».
Με μια γρήγορη ματιά στο σημείο της εισόδου και της εξόδου στο μετρό, όπου οι πολίτες καλούνται να περάσουν τις πύλες και τις μπάρες με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, θα παρατηρήσει κανείς πως από κάθε πύλη περνούν όχι ένας, ούτε δύο αλλά πολλοί παραπάνω πολίτες, οι οποίοι μπορεί να μην έχουν στη διάθεση τους το απαιτούμενο εισιτήριο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του economistas.gr, η διοίκηση του ΟΑΣΑ αναγνωρίζει το καθημερινό πρόβλημα που υπάρχει στις σταθερές συγκοινωνίες, γι’ αυτό και αναθέτει τη διενέργεια μιας ειδικής μελέτης στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ώστε να πέσει φως στις αιτίες και να βρεθούν τρόποι ώστε να μπει ένα οριστικό φρένο στους τζαμπατζήδες.
Μέχρι τώρα οι πύλες του σταθμού στο Μετρό παραμένουν ανοιχτές για περίπου οκτώ δευτερόλεπτα. Ο διαθέσιμος χρόνος για τον επιβάτη που θα επιδείξει το ηλεκτρονικό του εισιτήριο και θα ανοίξουν οι μπάρες, φαίνεται ότι είναι υπεραρκετός όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για άλλους επιβάτες που τον ακολουθούν και θα αρπάξουν την ευκαιρία να περάσουν τις πύλες ανενόχλητοι στο πέρασμά του.
Ο συγκεκριμένος χρόνος μάλιστα προέκυψε από τον ΟΑΣΑ, κατόπιν μελέτης που ετοίμασε η ανάδοχος εταιρεία, Hellas Smart Ticket και αφού μάλιστα προηγήθηκαν εκτεταμένες δοκιμές.
Δράση αναλαμβάνει τώρα το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το οποίο καλείται να ερευνήσει τι ισχύει στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη, καθώς και πως μπορεί να εξαλειφθεί το φαινόμενο αυτό.