Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα προς όφελος του επιβατικού κοινού.
Πρόκειται για τον ψηφιακό «βοηθό» – Chatbot και θα τεθεί στην υπηρεσία του κοινού προκειμένου να απλουστευθεί η επικοινωνία και να ενισχυθεί η αλληλεπίδραση των επιβατών με τον Οργανισμό. Μιλάμε για ένα ευφυές πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που θα αλληλεπιδρά με τους χρήστες -επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες-απαντήσεις για τις αστικές συγκοινωνίες.
Το σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες θα βασίζεται σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). Μέσω αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων θα καταλαβαίνει και θα απαντά στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τους επιβάτες.
O ψηφιακός «βοηθός» έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
- Το σύστημα θα έχει τη δυνατότητα για απεριόριστο εμπλουτισμό ερωτημάτων
- Το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα μετάβασης σε live chat
- Θα υπάρχει διασύνδεση της υπηρεσίας στο website του ΟΑΣΑ, καθώς και σε εφαρμογές του Οργανισμού
- Παρέχει τη δυνατότητα εξαγωγής στατιστικών στοιχείων που θα συντελέσουν στη βελτίωση των υπηρεσιών του ΟΑΣΑ
- Υποστηρίζει ελληνικά, αγγλικά και greeklish
Πηγή: news247.gr