Έπειτα από την πρώτη καταγγελία αναγνώστη για την κάκιστη εξυπηρέτηση από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ στο Περιστέρι, μια ακόμη στάλθηκε στο PeristeriNews.gr.
Αυτή τη φορά μέσω e-mail ένας αγανακτισμένος συμπολίτης μας τονίζει τη δυσάρεστη θέση που έχει βρεθεί αυτός και η γυναίκα του λόγω της πολύ κακής εξυπηρέτησης του οργανισμού ασφάλισης.
Συγκεκριμένα η γυναίκα του αναγνώστη είναι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός αντιμετωπίζει πρόβλημα με την άδεια κύησης σε σημείο να έχει διακοπεί η μισθοδοσία της.
Διαβάστε αναλυτικά την καταγγελία του αναγνώστη:
Με αφορμή το άρθρο σας σχετικά με την κάκιστη εξυπηρέτηση από το ΙΚΑ Περιστεριού θα ήθελα να σας πω πως και εμείς αντιμετωπίζουμε ακριβώς το ίδιο χωρίς ακόμα να μπορούμε να βρούμε λύση.
Η γυναίκα μου βγήκε σε άδεια από το σχολείο της (είναι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός) στις 19 Μαρτίου.
Αφού προσπαθούσαμε καθημερινά να επικοινωνήσουμε με το μητρώο στο ΙΚΑ Περιστεριού, αποτυχημένα φυσικά, στείλαμε μήνυμα στο ΕΦΚΑ-Μένουμε σπίτι.
Μας είπαν να στείλουμε τα απαραίτητα δικαιολογητικά με email. Στείλαμε άμεσα το email και από τότε σιγή ασυρμάτου.
Στείλαμε ξανά email για να δούμε αν όλα είναι εντάξει χωρίς να πάρουμε καμία απάντηση.
Παίρνουμε καθημερινά στο μητρώο αλλά δεν απαντάει κανείς.
Ως αποτέλεσμα αυτού, η γυναίκα μου γέννησε στις 8 Μαΐου και ακόμα δεν έχει βγει η απόφαση για την άδεια κύησης.
Το γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ανήκει το σχολείο της μας πήρε 3 φορές τηλέφωνο να ρωτήσει πότε θα βγει η απόφαση.
Μέχρι να βγει η απόφαση η μισθοδοσία της έχει διακοπεί.
Έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες δηλαδή χωρίς καμία επικοινωνία.
Πως μπορούμε να βρούμε λύση σε αυτό;
Πρέπει δηλαδή και εμείς να απευθυνθούμε στα κεντρικά του ΙΚΑ;
Ειλικρινά δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη.