Σε συνέχεια δυο καταγγελιών από αναγνώστες που είχαν προηγηθεί τον Μάιο, μια ακόμα έφτασε στο Peristerinews.gr και αφορά τον ΕΦΚΑ Περιστερίου.
Ο αναγνώστης αναφέρεται στη δυσκολία να προχωρήσει το αίτημα του στην εν λόγω υπηρεσία αλλά και στην αρνητική εικόνα που του προκάλεσαν οι υπάλληλοι και η συμπεριφορά τους.
Ακολουθεί το κείμενο:
Με αφορμή τα άρθρα που φιλοξενήθηκαν στο site σας στις 26 &29/05/20 αναφορικά με την κάκιστη εξυπηρέτηση των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ Περιστερίου, θα παραθέσω κι εγώ τη δική μου επίσης δυσάρεστη εμπειρία με την εν λόγω υπηρεσία.
Η μητέρα μου αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα με την άυλη συνταγογράφηση, καθώς ανακαλύψαμε με τη βοήθεια του ΗΔΙΚΑ, ότι διατηρεί 2 ΑΜΚΑ (Γεγονός που δεν οφείλεται σε δική της υπαιτιότητα).
Επομένως, απαιτείται διαγραφή του ενός ΑΜΚΑ από το τοπικό κατάστημα που διαμένει, το οποίο ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι αυτό του Περιστερίου.
Μετά από επανειλημμένες απόπειρες κλήσεων(όπου φυσικά και δεν απαντούν σε κανένα τηλέφωνο) μου απάντησε μια υπάλληλος με κατάφορη αγένεια, χωρίς να με αφήσει να ολοκληρώσω καμία πρόταση, με διάκοπτε και μου έλεγε να μπω στο site του ΕΦΚΑ και να στείλω από εκεί ηλεκτρονικά το αίτημα μου.
Εκεί της ζήτησα να με κατατοπίσει λίγο περισσότερο, καθώς ήμουν ήδη μπροστά στην οθόνη, αλλά με τον τρόπο που μου φώναζε σα να ήμουν καθυστερημένη και υποχρεωμένη να γνωρίζω το site απέξω κι ανακατωτά, την ώρα που απλά της ζήτησα με ευγενικό τρόπο να μου πει που ακριβώς να πάω, μου είπε το φοβερό «ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ! ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΕΤΕ?» κι απευθείας μου έκλεισε το τηλέφωνο κατάμουτρα!
Το τηλέφωνο αυτό αφορούσε στο τμήμα Μητρώου (Προϊστάμενος) και αντιστοιχεί στον αριθμό 2105705503.
Κλείνοντας το μήνυμα του ο αναγνώστης ζητάει τη δημοσίευση της καταγγελίας προκειμένου να γνωρίζουν τι συμβαίνει με την υπηρεσία περισσότεροι συμπολίτες και με σκοπό να υπάρξει κάποια διόρθωση σε αυτά τα ζητήματα ειδικά τώρα στις μέρες της πανδημίας που η προσέγγιση του καταστήματος είναι απαγορευτική.