Τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, «MyAttica», για την επικοινωνία με τους πολίτες, εγκαινιάζει η Περιφέρεια Αττικής.
Η εφαρμογή διευκολύνε την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες της Αττικής, προσφέροντας εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής.
Πώς λειτουργεί
Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τα μεγαλύτερα «καταστήματα» διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore, googleplay), κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής.
Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Οδηγό του Πολίτη, το απόλυτο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του.
Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής, έχοντας τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Αττικής, γίνεται μέλος μιας συμμαχίας ικανής να αντιμετωπίσει πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας.
H εφαρμογή παρέχεται δωρεάν, και μπορεί να αναζητηθεί με το λεκτικό «MyAttica» στις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore και googleplay).
Να σημειωθεί ότι η δημιουργία της mobile εφαρμογής «MyAttica» εντάσσεται στις δράσεις επέκτασης και αναβάθμισης του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής (Οδηγός του Πολίτη, Ψηφιακές Υπηρεσίες, Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1512, Ψηφιακά Ραντεβού κ.τ.λ.) και περιλαμβάνεται στις γενικότερες δράσεις του Ψηφιακού Μετασχηματισμού που προωθούνται από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κας. Μ. Κουρή.