«Είμαστε εδώ και περιμένουμε τον κόσμο του Περιστερίου, των όμορων Δήμων, αλλά και όλους τους ασφαλισμένους για να τους εξυπηρετήσουμε» δηλώνουν στο PeristeriNews.gr οι γιατροί και νοσηλευτές του Κέντρου Υγείας Περιστερίου.
Της Ευτυχίας Βλάχα
Ασφαλισμένοι αλλά και ανασφάλιστοι ασθενείς, μόνο με την επίδειξη του ΑΜΚΑ τους, μπορούν να επισκέπτονται το Κέντρο Υγείας, είτε για την αντιμετώπιση μικρών έκτακτων περιστατικών, είτε για την εξέτασή τους με ραντεβού, στις ειδικότητες που καλύπτει το Κέντρο.
Όπως μας είπε ο οδοντίατρος κ. Χουλιαράς, Αναπληρωτής Διευθυντής του Κέντρου, «όλοι οι ασθενείς μπορούν να εξυπηρετηθούν είτε μέσω τηλεφωνικών ραντεβού είτε με μια επίσκεψη στον χώρο».
Υπάρχει όμως ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για να καλύψει τις ανάγκες μιας τόσο μεγάλης περιοχής;
«Ελλείψεις σίγουρα υπάρχουν», σημειώνει ο κ. Χουλιαράς, «αλλά τα κενά καλύπτονται. Ακόμη και στην περίοδο των αδειών, στις ειδικότητες που διαθέτουμε, μπορούμε και έχουμε πρωινή και απογευματινή βάρδια. Και βέβαια θα χρειαζόταν παραπάνω προσωπικό, πάντα είναι καλοδεχούμενο και απαραίτητο. Οπωσδήποτε έχουμε ελλείψεις. Είναι ηρωική η προσπάθεια των γιατρών. Θα ήμασταν σίγουρα πολύ καλύτερα. Παρ όλα αυτά τα κενά καλύπτονται».
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να εξυπηρετήσει περιορισμένο αριθμό ασθενών;
Ο κ. Χουλιαράς δηλώνει σαφώς ότι «το Κέντρο Υγείας Περιστερίου, έχει τη δυναμική να καλύψει περισσότερους ασθενείς από όσους δέχεται σήμερα. Είναι όπως βλέπεται ένα ίδρυμα πολυτελείας. Οι εγκαταστάσεις, τα ιατρείας μας, όλα είναι πάρα πολύ καλά. Χρήματα χρειάζονται τα οποία δεν υπάρχουν».
Το Κέντρο Υγείας Περιστερίου διαθέτει έναν καρδιολόγο, δύο ακτινολόγους , έναν χειρουργό, τρεις γενικούς γιατρούς, δύο βιοπαθολόγους για μικροβιολογικές εξετάσεις, γυναικολόγο, παιδίατρο, ΩΡΛ, οδοντίατρο, κοινωνικό λειτουργό. Δυστυχώς λόγω λήξης των συμβάσεων δεν λειτουργούν το οφθαλμολογικό και το ψυχιατρικό τμήμα. Υπάρχει επίσης, μια ξεχωριστή μονάδα έκτακτων περιστατικών που λειτουργεί από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ.
Σε αυτή οι γιατροί, αν χρειαστεί γράφουν εξετάσεις που οι ασθενείς μπορούν να κάνουν και στο Κέντρο, όπως ακτινογραφίες, υπερήχους, βιοχημικές, αιματολογικές εξετάσεις, ενώ όσον αφορά στον οδοντιατρικό έλεγχο γίνεται, πρόληψη, προσωρινό σφράγισμα, φθορίωση, καθαρισμός. Ακόμη μπορεί να χορηγηθεί και ορός στη βραχεία νοσηλεία.
Είναι σίγουρα ένας όμορφος, καθαρός χώρος, με ελάχιστη αναμονή, που δεν έχει να κάνει μόνο με το γεγονός ότι τον επισκεφθήκαμε μεσημέρι. Τα ραντεβού δεν είναι σε βάθος χρόνου όπως διευκρίνισε ο κ. Χουλιαράς και οι ασθενείς εξυπηρετούνται άμεσα. Για να κλείσετε ραντεβού μην απευθυνθείτε στους γνωστούς πενταψήφιους αριθμούς. Επιλέξτε τον σταθερό τηλεφωνικό αριθμό.
Και αν κανείς δεν σας απαντήσει, να επιμείνετε. Το τηλεφωνικό Κέντρο, δεν έχει αναμονή κλήσεων, έτσι, όταν το τηλέφωνο είναι απασχολημένο, δείχνει ότι καλεί και δεν το σηκώνει κανείς. Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα και επιμείνετε, καθώς όπως μας είπαν, μάλλον είναι χρονοβόρα η επιδιόρθωση αυτού του προβλήματος και δεν αναμένεται άμεσα η λύση του.
Όμως και η πρόσβαση στο Κέντρο είναι κατά την άποψη των εργαζομένων ένα σημαντικό πρόβλημα. Ένα μικρό λεωφορείο του Δήμου, με αραιά δρομολόγια και δύο από το Αιγάλεω, το 892 και 891 που περνούν από το Δημαρχείο και κάνουν στάση στην Κωνσταντινουπόλεως, λίγα μέτρα από την Χρήστου Λαδά 43 που βρίσκεται το Κέντρο δεν επαρκούν για να το «φέρουν» πιο κοντά στους ασθενείς.
Ωστόσο κανένα πρόβλημα δεν δείχνει να πτοεί τους εργαζόμενους, οι οποίοι υπεραμύνονται του Κέντρου και καταθέτουν την ψυχή τους σε αυτό, ώστε να αποφευχθεί κάθε προσπάθεια υποβάθμισής του.
Δηλώνουν δε ότι «Είμαστε εδώ και δουλεύουμε, όπως άλλωστε το κάναμε τόσα χρόνια, με όσο προσωπικό και να είχαμε, γι αυτό και ο κόσμος είναι ευχαριστημένος».
Τα τηλέφωνα επικοινωνίας του Κέντρου Υγείας Περιστερίου είναι τα εξής: 210 57.48.512, 562, 526, 573, 529, 506, 523, 578.