Η δραματική κατάσταση της χώρας παρατηρείται από πολλά και διαφορετικά σημεία της καθημερινότητάς μας και από τις αρνητικές καθημερινές μας εμπειρίες δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα μεταφορικά μέσα.
Οι δυσκολίες στα Μ.Μ.Μ. έχουν αναδειχτεί πολλές φορές μέσω του PeristeriNews.gr αφού είναι δεκάδες οι καταγγελίες αναγνωστών που έρχονται στην ιστοσελίδα μας.
Αυτή τη φορά ένας Περιστεριώτης μας αναδεικνύει την απίστευτη περιπέτεια του μέσα στο Μετρό σε ώρα αιχμής και ενώ προσπαθούσε να προλάβει ένα πολύ σημαντικό επαγγελματικό ραντεβού.
Ο άτυχος πραγματικά συμπολίτης μας επέλεξε να κινηθεί με το Μετρό για να μεταφερθεί από το Περιστέρι στην Ομόνοια προκειμένου να βρεθεί γρήγορα και χωρίς να σκεφτεί το παρκάρισμα, στο κέντρο της Αθήνας.
Ο συρμός του Μετρό που επιβιβάστηκε με το ζόρι και εμφανώς αντιμετωπίζοντας προβλήματα ενδεχομένως στην ηλεκτροδότησή του κατάφερε να φτάσει μέχρι τα Σεπόλια. Εκεί ο οδηγός ενημέρωσε τους επιβάτες ότι τα φώτα και το ρεύμα θα διακοπεί για λίγο στο συρμό ενώ κάλεσε τους επιβάτες να μην ανησυχήσουν.
Τελικά μετά από 10 λεπτά αναμονής ο συρμός ξεκίνησε προχωρώντας μια ακόμα στάση (Αττική) και μέσω των μεγάφωνων ζητήθηκε από όλους τους επιβάτες να κατέβουν από το συρμό που αντιμετώπιζε πρόβλημα.
Μετά από 5 λεπτά ήρθε άλλος συρμός που χώρεσε με δυσκολία τους επιβάτες ενώ συνέχισε τη διαδρομή με καθυστέρηση 15 λεπτών. Στις επόμενες στάσεις (Σταθμός Λαρίσης, Μεταξουργείο και Ομόνοια) γινόταν ένα πραγματικό κομφούζιο αφού ο κόσμος περίμενε για πάνω από 20 λεπτά να έρθει συρμός και όλα αυτά σε ώρα αιχμής.
Τελικά ο αναγνώστης που κατήγγειλε το εν λόγω συμβάν στην ιστοσελίδα μας όχι μόνο δεν πρόλαβε το ραντεβού του αλλά έχασε και μια πολύ σημαντική δουλειά για την επαγγελματική του αποκατάσταση.
Σα να μην έφτανε αυτό όταν επέστρεψε στο σταθμό μετρό Περιστέρι, οι κυλιόμενες σκάλες της ανόδου δεν λειτουργούσαν, περιστατικό που έχει αναφερθεί συχνά και από άλλους αναγνώστες.
Όλα τα παραπάνω πέραν της οργής που δημιουργούν και της απαξίωσης του συστήματος αυτής της χώρας από τις καθημερινές δυσλειτουργίες της, αναρωτιόμαστε επίσης αν τελικά αυτά τα μέσα μεταφοράς συντηρούνται ποτέ. Διότι πλέον με την πάταξη των δωρεάν μετακινήσεων τα έσοδα των εισιτηρίων και των μηνιαίων καρτών είναι μεγάλα σε αντίθεση με τις κάκιστες υπηρεσίες που παρέχουν.
Ευελπιστούμε οι υπεύθυνοι της ΣΤΑΣΥ που κατά το παρελθόν έχουν δείξει ενδιαφέρον για καταγγελίες αναγνωστών μας, να δείξουν και πάλι όμοιο ενδιαφέρον διότι είναι απαράδεκτό στην εποχή της κρίσης συνάνθρωποί μας να χάνουν τόσο σημαντικές επαγγελματικές συναντήσεις επειδή ένας συρμός δεν είχε συντηρηθεί.