…μετά τα χιλιάδες αρνητικά comments που έκανε το “πιστό κοινό” της στο Facebook
H γνωστή εταιρία casual dressing, επιχείρησε να επανασχεδιάσει το διακριτικό της σήμα που την χαρακτήριζε για κάτι περισσότερο από 20 χρόνια. Το νέο λογότυπο προοριζόταν για τα Χριστούγεννα, αλλά όλα δείχνουν ότι θα επαναφέρει το κλασικό ¨μπλέ κουτί¨.
Σε μια ολιγοήμερη ανάρτηση του καινούργιου εγχειρήματος, η εταιρία ¨είδε¨ περισσότερα από 2000 αρνητικά σχόλια που ζητούσαν να επαναφέρει το παλιό σήμα.
Με επίσημη ανακοίνωση, ΄στην ομάδα στο facebook, η εταιρία ανακοίνωσε οτι θα επιστρέψει ξανά στην αρχική εκδοχή, κάτι που για τις μόλις 5 ώρες που έχει αναρτηθεί η ανακοίνωση, τυγχάνει της ικανοποίησης… 1500 μελών της.