Η διάνοιξη της γραμμής, μήκους 21 χλμ, έχει τραυματίσει σημαντικά τη δυτική πλευρά του Ποικίλου και του όρους Αιγάλεω.
Η διάνοιξη της γραμμής, μήκους 21 χλμ, έχει τραυματίσει σημαντικά τη δυτική πλευρά του Ποικίλου και του όρους Αιγάλεω.
Έχουν κοπεί χιλιάδες δέντρα και θάμνοι, έχουν ανοιχτεί δεκάδες παράνομοι βοηθητικοί δρόμοι, ολόκληροι λόφοι έχουν ισοπεδωθεί, χαράδρες έχουν γεμίσει με αδρανή υλικά και μπάζα.
Τα δύο βουνά έχουν μετατραπεί σε ένα απέραντο και ανεξέλεγκτο εργοτάξιο.
Η αδιαφορία των κατασκευαστών και της διοίκησης έχουν δημιουργήσει τεράστιες πληγές στο οικοσύστημα και στο φυσικό ανάγλυφο.
Η αμφίβολης ορθότητας χάραξη του έργου δεν διορθώνεται πια.
Αυτά που πρέπει να απαιτήσουμε, με κάθε τρόπο, πριν την παράδοση του έργου, είναι :
* Άμεση περιβαλλοντική αποκατάσταση,
* Φύτευση δέντρων, ώστε να επανέλθει το ισοζύγιο πρασίνου στην ευρύτερη περιοχή,
* Απομάκρυνση όλων των αδρανών υλικών,
* Αποκατάσταση του τοπίου,
* Ανασκαφή και ανάδειξη των αρχαιοτήτων που ήρθαν στο φως από τις εργασίες στο Άλσος Δαφνίου,
* Εφαρμογή τεχνικών και άλλων μέτρων, σύμφωνα τις υποδείξεις του ΤΕΕ, για:
– Την ηχομόνωση (υψηλή φύτευση, τοποθέτηση ηχοπετασμάτων, μείωση της ταχύτητας του τρένου).
– Την απόσβεση κραδασμών (τοποθέτηση ελαστικού υποστρώματος σε όλο το μήκος της γραμμής).