Το τηλεοπτικό τοπίο μοιάζει πιο αβέβαιο από ποτέ, παρά την πρόσφατη δημοπράτηση των αδειών που πραγματοποιήθηκε στη Γενική Γραμματεία Τύπου με τη γνωστή κατάληξη.
Δύο παλιοί και δύο νέοι καναλάρχες που σε περίπου 90 μέρες θα ορίσουν όπως όλα δείχνουν την επόμενη μέρα στα τηλεοπτικά δεδομένα της ελληνικής επικράτειας.
Τα ερωτήματα από την τελευταία δημοπράτηση παραμένουν πολλά, αφού ακόμα δεν έχουν επιβεβαιωθεί αν οι άδειες που πωλήθηκαν θα είναι οι μοναδικές που θα κατέχουν πανελλαδική εμβέλεια και οι μοναδικές που θα έχουν τη δυνατότητα να “ζήσουν” από την διαφημιστική πίτα της αγοράς.
Αβέβαια είναι και η κατάσταση με τους τηλεοπτικούς σταθμούς που αναμένεται σε περίπου 90 μέρες να κλείσουν, αφού δεν έλαβαν την απαραίτητη τηλεοπτική άδεια. Πονοκέφαλο προκαλεί σε όλους, το νέο τσουνάμι ανεργίας που θα προκληθεί από το κλείσιμο αυτών των σταθμών χωρίς καμία εικόνα για την επόμενη μέρα.
Απαραίτητη είναι η ύπαρξη μιας συνεννόησης μεταξύ των νέων καναλαρχών ώστε να βοηθήσουν στη διατήρηση της εργασίας, των δημοσιογράφων και των τεχνικών που θα απολυθούν από τα κανάλια που κλείνουν.
Άλλωστε πλέον στην Ελλάδα της κρίσης είναι αναγκαία η στήριξη κάποιων επιφανών ανθρώπων προς αυτούς που δυσκολεύονται και βγάζουν την κάθε μέρα με ιδιαίτερη δυσκολία.