Σοβαρότατες αντιδράσεις έχει προκαλέσει διαφήμιση της γερμανικής εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων SIXT, η οποία παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
Σοβαρότατες αντιδράσεις έχει προκαλέσει διαφήμιση της γερμανικής εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων sixt, η οποία παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
Η διαφήμιση, η οποία δημοσιεύθηκε σε ολοσέλιδη καταχώρηση στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας, παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο με φόντο την Ακρόπολη και γράφει: «Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα».
Η διαφημιστική καταχώριση προκάλεσε και την αντίδραση της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο, η οποία προχώρησε στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά.