«Τα λιμάνια της Ελλάδας θα μπορούσαν να αποτελούν ατμομηχανές ανάπτυξης για τη χώρα. Η εθνική λιμενική πολιτική αναθεωρείται και θα προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση για τα 10 περιφερειακά λιμάνια» που λειτουργούν με τη μορφή της Ανώνυμης Εταιρείας (Αλεξανδρούπολης, Ελευσίνας, Λαυρίου, Ραφήνας, Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας, Καβάλας, Βόλου, Πάτρας και Ηρακλείου), είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, στην ομιλία του κατά τις εργασίες της 4η Ευρω-Αραβικής συνόδου, στο Μέγαρο Μουσικής.
Ο υπουργός έκανε ειδική αναφορά στο λιμάνι του Πειραιά και στην επένδυση της COSCO, αναλύοντας το νέο Master Plan, αλλά και στις επενδύσεις που προχωρούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Κατά τον κ. Πλακιωτάκη, «η Ιστορία, η κουλτούρα αλλά και η οικονομία της Ελλάδας είναι στενά συνδεδεμένη με τη θάλασσα και τη Ναυτιλία. Με το πέρασμα των ετών, η ελληνική Ναυτιλία στηρίζει σταθερά την ανάπτυξη».
Ο υπουργός επισήμανε ότι η Ελλάδα, η οποία ηγείται της παγκόσμιας Ναυτιλίας, παραδοσιακά είναι μια χώρα φιλική προς τον αραβικό κόσμο, εξυπηρετώντας τις μεταφορικές ανάγκες των μεγαλύτερων πετρελαιοπαραγωγικών χωρών.