Ο Ντάγκλας Κέρκλαντ φωτογραφίζει διάσημους, κινηματογραφικούς αστέρες, σκηνοθέτες, καλλιτέχνες του Χόλυγουντ εδώ και 60 χρόνια και «συλλαμβάνει» με τον φακό του με έναν μοναδικό τρόπο την πολυπλοκότητα της δημιουργίας μιας ταινίας.
Μία συνάντηση με την Ελίζαμπεθ Τέιλορ το 1961 ήταν το σημείο καμπής στην καριέρα του, έμεινε μόνος του σε ένα δωμάτιο με την Μέριλιν Μονρόε ντυμένη μόνο με ένα σατέν σεντόνι και ένα χαμόγελο και γνώρισε τη σύζυγό του μέσω της Όντρεϊ Χέπμπορν.
Εργάστηκε ως επίσημος φωτογράφος στα κινηματογραφικά στούντιο σε 100 ταινίες και πολλές και διαφορετικές κινηματογραφικές επιτυχίες, «Μελωδία της Ευτυχίας», «Πέρα από την Αφρική», «Τιτανικός», «Μουλέν Ρουζ», «Ο υπέροχος Γκάτσμπυ», οι θρυλικές αφίσες τους φέρουν την υπογραφή του.
Δημιούργησε πορτρέτα της Μπριζίτ Μπαρντό, της Αντζελίνα Τζολί, του Αντόνιο Μπαντέρας, του Μπαζ Λούρμαν, κατέγραψε με τον φακό του ό,τι συνέβαινε στα παρασκήνια στη διάρκεια γυρισμάτων κινηματογραφικών ταινιών και πριν την έναρξη συναυλιών.
Ταξίδεψε με τον Πάπα Ιωάννη τον Β’, φωτογράφισε βασιλικούς γάμους, πέρασε τρεις εβδομάδες στις Βερσαλλίες με την Κοκό Σανέλ, ήταν παρών στα γυρίσματα του βίντεο κλιπ Thriller του Μάικλ Τζάκσον
Το πάθος του για τη φωτογραφία του και το εντυπωσιακό σώμα του έργου του παγίωσαν τη θέση του στη βιομηχανία του θεάματος ως αφοσιωμένου φωτογράφου της τέχνης και των διάσημων.
Ο Καναδός φωτογράφος Ντάγκλας Κέρκλαντ κυκλοφόρησε πρόσφατα την πολυαναμενόμενη, διευρυμένη έκδοση του best-seller βιβλίου του «Freeze Frame: Second Cut» με πρόσθετες φωτογραφίες και νέα συνοδευτικά κείμενα.
Στο νέο τόμο του Freeze Frame περιλαμβάνονται περισσότερες από 190 νέες φωτογραφίες, πορτρέτα των πιο λαμπρών και ταλαντούχων ηθοποιών του κινηματογράφου και αποκλειστικές ιστορίες για την- πίσω από τη σκηνή- δράση στις σπουδαιότερες ταινίες του Χόλυγουντ τα τελευταία 60 χρόνια.
Τον πρόλογο του βιβλίου που κυκλοφορεί από τη Glitterati Incorporated, έχει γράψει η Κριστίνα Κομεντσίνι, σκηνοθέτης, σεναριογράφος και συγγραφέας που ζει στη Ρώμη.
Ο Ντάγκλας Κέρκλαντ γεννήθηκε το 1934 στο Τορόντο του Καναδά. Εντάχθηκε στο περιοδικό «Look Magazine» όταν ήταν 20 ετών του και εργάστηκε για το περιοδικό “Life Magazine” κατά τη διάρκεια της χρυσής εποχής του φωτορεπορτάζ, τη δεκαετία 1960 – 1970.
Τα έργα του έχουν παρουσιαστεί σε εκθέσεις σε όλο τον κόσμο και φιλοξενούνται μόνιμα στο Ινστιτούτο Smithsonian και στην Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών.
«Η πρώτη μου και βαθιά αγάπη είναι ακόμη και σήμερα να φωτογραφίζω. Το αγαπώ, το απολαμβάνω και θα συνεχίσω να φωτογραφίζω όσο στέκομαι όρθιος. Αν κάποιος είναι πολύ καλός μουσικός, δεν αποχωρίζεται τη μουσική ή το μουσικό όργανο, επειδή είναι σε μια ορισμένη ηλικία, έτσι αισθάνομαι» ανέφερε σε παλαιότερη συνέντευξή του στο Hollywood Reporter.