Τι κι αν εκείνη μπορεί μέσα σε μία μέρα να δώσει πάνω από 500 λίρες για την κόρη της Σούρι.
Τι κι αν εκείνη μπορεί μέσα σε μία μέρα να δώσει πάνω από 500 λίρες για την κόρη της Σούρι. H Κέιτι Χόλμς διαφημίζει ρούχα που η τιμή τους βλέπουν το ποσό αυτό με κυάλια.
Η εταιρεία μόδας “Kamiseta”, με έδρα τις Φιλιππίνες, αποφάσισε το νέο πρόσωπο της καμπάνιας της να είναι η 32χρονη ηθοποιός. Εκείνη δέχτηκε αν και δεν φαίνεται πως έχει σε μεγάλη εκτίμηση τα ρούχα με τόσο χαμηλό κόστος.
Για την ίδια εταιρεία έχουν φωτογραφηθεί και άλλα διάσημα ονόματα όπως η Νάταλι Πόρτμαν, η Κέιτ Χαντσον και η Αλίσια Σίλβερστόουν.
Ο πρόεδρος της εταιρείας είναι ενθουσιασμένος με την επιλογή της Κέιτι Χόλμς. “Ως ηθοποιός, πραγματικά μεταμορφώνεται μπροστά στην κάμερα.”