Οι καθημερινές, εβδομαδιαίες ή ακόμα οι μηνιαίες αγορές τροφίμων και άλλων οικιακών ειδών καλύπτουν ένα μεγάλο κομμάτι του οικογενειακού προϋπολογισμού.Αν και οι έρευνες καταδεικνύουν ότι η κατανάλωση γενικότερα βαίνει μειούμενη, οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη βάση όταν αγοράζουν, να προτιμούν και να επιβραβεύουν ελληνικές εταιρείες.
Με μια πρώτη ματιά, κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι οι περισσότερες αλυσίδες είναι ελληνικές. Ότι δηλαδή οι περισσότερες εταιρείες που λειτουργούν στην χώρα μας είναι στην Ελλάδα, απασχολούν Έλληνες και έχουν ελληνικά προϊόντα. Είναι όμως έτσι;
Με μια πιο προσεκτική ματιά, όμως, αποδεικνύει ότι ελάχιστες αλυσίδες υπηρετούν την ελληνικότητα με συνέπεια και αρχές. Μία από αυτές είναι τα My Marketπου ακόμα και την επιλογή να «διασώσουν» την Βερόπουλος την έλαβαν με βασικό κίνητρο να μην χαθούν ελληνικές θέσεις εργασίας και η δυνατότητα σε καταναλωτές να ψωνίζουν οικονομικά και με αξιοπρέπεια.
Από την διάσωση της Βερόπουλος, 4200 ελληνικές οικογένειες δεν έχασαν το βασικό εισόδημα τους. Μάλιστα, ήταν στρατηγική επιλογή, όχι μόνο να μην απολυθεί κανένας υπάλληλος της Βερόπουλος αλλά, για να υπάρχει και η εξίσωση ανάμεσα στους εργαζόμενους της My Market και της Βερόπουλος, έδωσε αυξήσεις στους διευθυντές και εργαζόμενους της δεύτερης.
Συγχρόνως, η ελληνική αλυσίδα My Market, επενδύει συνεχώς στις χαμηλές τιμές και στα ελληνικά προϊόντα θεωρώντας ότι μόνο με αυτό τον τρόπο μπορεί να υπηρετήσει το εταιρικό της όραμα που περιγράφεται ως «ηθικό επιχειρείν».
Τελικά δεν έχει σημασία πως αυτό-προσδιορίζεται μια εταιρεία, αλλά το πώς χαρακτηρίζεται από τις πράξεις της. Για αυτό, κάθε φορά που ψωνίζουμε από ταMy Market, τα λεφτά μένουν στην χώρα, δίνονται σε Έλληνες εργαζόμενους, σε Έλληνες προμηθευτές και ενισχύουν την τοπική κοινωνία και την εθνική οικονομία.