Είναι γνωστό ότι στα σχέδια της Facebook είναι να ανταγωνιστεί το LinkedIn και πρίν από μερικές μέρες η εταιρεία ανακοινώνει ότι προσθέτει τη δυνατότητα ανάρτησης αγγελιών εργασίας στις επίσημες Pages των εταιρειών.
Οι χρήστες θα βλέπουν αγγελίες και στο News Feed τους αν έχουν δώσει το Like τους σε κάποια εταιρεία, ενώ θα μπορούν να συμπληρώνουν αιτήσεις με τη βοήθεια του κοινωνικού δικτύου, το οποίο θα “τραβά” αυτόματα τα απαραίτητα στοιχεία από το προφίλ του χρήστη (αρκεί να τα έχει δηλώσει).
Οι εταιρείες θα μπορούν, επίσης, να απαντούν στους υποψήφιους μέσω του Messenger.
Η αρχή θα γίνει για τις επιχειρήσεις σε ΗΠΑ και Καναδά μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενώ μέσα στο 2017 θα επεκταθεί σε όλο τον κόσμο.
Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και στην ξεχωριστή υποσελίδα της Facebook.