Mε μεγάλη επιτυχία και με τη συμμετοχή περίπου 400 εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν στις 11 και 12 Φεβρουαρίου οι εργασίες της Διημερίδας που διοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου σε συνεργασία με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες» του Ιόνιου Πανεπιστημίου και την επιστημονική ένωση και το περιοδικό ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με αντικείμενο «Διδάσκοντας και συνομιλώντας δημιουργικά με την Ιστορία στο Σύγχρονο Σχολείο».
Το ακροατήριο είχε την ευκαιρία να ακούσει εισηγήσεις αλλά και διάλογο σε στρογγυλό τραπέζι από έγκριτους δασκάλους της πανεπιστημιακής, στην πλειονότητά τους, αλλά και της μέσης εκπαίδευσης καθώς και ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, που αναδεικνύουν τη σχέση της τέχνης τους με την Ιστορία, όπως ο γνωστός φιλόλογος, μεταφραστής και κριτικός θεάτρου κύριος Κώστας Γεωργουσόπουλος, η σκηνοθέτης κυρία Μαρία Ηλιού, ο Καθηγητής Ιστορίας στις ΗΠΑ κύριος Αλέξανδρος Κιτροέφ, η Καθηγήτρια Ιστορίας κυρία Χριστίνα Κουλούρη, ο Καθηγητής Ιστορίας κύριος Πολυμέρης Βόγλης, η σπουδαία συγγραφέας Ρέα Γαλανάκη και άλλοι. Ανάμεσά τους οι μαθήτριες της Β’ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου Μυρτώ Μπογιατζή και Ασημίνα Ραβάνη με την εισήγησή τους «Η τέχνη και η τεχνική του ιστορικού ντοκιμαντέρ στο σχολείο: οι μαθητές πειραματίζονται και δημιουργούν» παρουσίασαν στην πράξη το πώς μπορούν να συμπληρώσουν αριστοτεχνικά τον ιστορικό λόγο τέχνες όπως ο κινηματογράφος, η μουσική και η λογοτεχνία.