Επανέρχονται στο προσκήνιο τα συνεταιριστικά σούπερ μάρκετ με στόχο την πώληση ελληνικών ποιοτικών αγροτικών προϊόντων που παράγονται σε συνεταιριστική βάση και θα έχουν ανταγωνιστικές τιμές.
Μετά από, σχεδόν δεκαπέντε χρόνια, επανέρχονται στο προσκήνιο τα συνεταιριστικά σούπερ μάρκετ με στόχο την πώληση ελληνικών ποιοτικών αγροτικών προϊόντων που παράγονται σε συνεταιριστική βάση και θα έχουν ανταγωνιστικές τιμές.
Μια προσπάθεια που έχει πλέον την στήριξη της ΠΑΣΕΓΕΣ (η κορυφαία συνεταιριστική οργάνωση) και ευελπιστεί στην στήριξη της πολιτείας καθώς η οικονομική κρίση, οδηγεί πάλι, στις ρίζες.
Ύστερα από μια περίοδο άνθησης την δεκαετία του ’90, οι καταναλωτικοί συνεταιρισμοί που είχαν φτάσει να έχουν περισσότερα από 250 σούπερ μάρκετ, “βούλιαξαν” στον έντονο ανταγωνισμό των πολυεθνικών σούπερ μάρκετ και στις εγγενείς τους δυσκολίες (κακοδιαχείριση, έλλειψη στελεχών εσωτερικούς ανταγωνισμούς, κομματικοποίηση κλπ).