PeristeriNews.gr
Κοινωνία

Έφτασαν στη Θεσσαλονίκη τα βαγόνια του πρώτου συρμού του μετρό



Στη Θεσσαλονίκη έφτασαν τα ξημερώματα τα τέσσερα βαγόνια που αποτελούν τον πρώτο συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Τα τέσσερα βαγόνια, συνολικού μήκους άνω των 51 μέτρων (περίπου 13 μέτρων έκαστο), μεταφέρθηκαν οδικώς από το Ρέτζιο Ντι Καλάμπρια με δύο νταλίκες και βρίσκονται πλέον στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη.

Θα ακολουθήσει η τοποθέτησή τους με γερανό πάνω στις ράγες, η συναρμολόγησή τους, τα αποκαλυπτήρια αύριο στις 10 το πρωί, παρουσία του αρμόδιου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη και τελικά η έναρξη των δοκιμών και των δοκιμαστικών δρομολογίων.

Στον χώρο τοποθετήθηκε ειδική σιδηροτροχιά (σιδερένια ράμπα) ειδικά για την υποδοχή του συρμού, κατά την εκφόρτωσή του από τους τράκτορες.

Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος «θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή τις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου».

Ο ίδιος ανέφερε πως όταν έρθει η ώρα να δρομολογηθεί κανονικά στις γραμμές του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο συρμός θα μπορεί -με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου σταθερής τροχιάς και την απόσταση των σταθμών μεταξύ τους- να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χιλιομέτρων ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ. ανά ώρα. Η χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, «κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό (σ.σ. συνολικά οι συρμοί θα είναι 18), το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση», όπως επισήμανε ο κ. Μυλόπουλος.

Χαρακτήρισε ακόμη «ιστορική» την σημερινή ημέρα και έκανε λόγο για «δικαίωση». «Η Θεσσαλονίκη γυρίζει σήμερα σελίδα, καθώς μετά από σαράντα κύματα που πέρασε με τις τρύπες, τις καθυστερήσεις και τις μόνιμα εγκατεστημένες λαμαρίνες, σήμερα που έφτασε στην πόλη ο πρώτος συρμός, η οργάνωση και λειτουργία του Μετρό μπαίνει πλέον στην τελική της φάση. Η σημερινή ημέρα είναι ιστορική για την πόλη, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί μια δικαίωση για όσους από εμάς πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα και δουλέψαμε επίμονα τα τελευταία 3-3,5 χρόνια, για να γυρίσουμε σελίδα» τόνισεό.

Όταν το έργο ολοκληρωθεί καθημερινά θα κινούνται στις σήραγγες του Μετρό Θεσσαλονίκης 18 αυτόματοι συρμοί, πλήρως κλιματιζόμενοι και χωρίς οδηγό.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Αφιέρωμα – «κόλαφος» της Telegraph για τον ελληνικό σιδηρόδρομο

Peristeri News

Απαγορευτικό απόπλου στα λιμάνια λόγω των θυελλωδών ανέμων

Peristeri News

Απεργία και μοτοπορεία σήμερα από τους διανομείς της Efood

Peristeri News

Leave a Comment