Το e-shopping αποτελεί την δυνατότητα ηλεκτρονικής αγοράς μέσω διαδικτύου…
Και στον τομέα του εμπορίου παρατηρούμε πόσο χαρακτηριστικό ρόλο παίζει η προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα τεχνολογικά δεδομένα, αφού ο ανταγωνισμός δεν αφήνει περιθώρια επανάπαυσης στην παραδοσιακή πώληση σε καταστήματα.
Πλέον πολλές επιχειρήσεις διαθέτουν ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop), ικανοποιώντας το αίτημα του καταναλωτή που διαθέτει λιγότερο χρόνο λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων να «τρέξει στα μαγαζιά» , να δοκιμάσει και τελικά να επιλέξει αυτό που του ταιριάζει.
Ο Bill Gates έχει πει χαρακτηριστικά: “Το Διαδίκτυο δεν είναι απλώς άλλο ένα κανάλι πωλήσεων. Θα μετασχηματίσει την επιχείρησή σας. Η μελλοντική επιχείρηση θα λειτουργεί με ένα ψηφιακό νευρικό σύστημα”.
Με λίγα λόγια: Πωλήσεις σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, οποτεδήποτε.
Το Peristerinews.gr θέλησε να λύσει την απορία για εσάς και ρώτησε αρκετούς καταστηματάρχες σε κεντρικούς δρόμους της πόλης για το αν διαθέτουν e-shop και αν τελικά αυτό τους έχει ωφελήσει.
Oι περισσότερες από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις διέθεταν δικό τους site, ενώ κάποιες προωθούν τα είδη τους μέσω facebook.
Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν οι απόψεις των καταναλωτών:
Κάποιες φορές, δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στα μαγαζιά. Οπότε το διαδίκτυο είναι η λύση.
Συνήθως προτιμώ να αγοράζω από e-shop πράγματα που δεν θέλουν δοκιμή. Ας πούμε παντελόνι δεν έχω αγοράσει ποτέ ηλεκτρονικά.
Έχει τύχει ένα παπούτσι το οποίο στο μαγαζί το βρίσκεις σε πολύ υψηλότερη τιμή, πας το δοκιμάζεις και μετά το παραγγέλνεις από το ίντερνετ.
Έχω εξαπατηθεί μία φορά από αγορά μέσω διαδικτύου.
Τις περισσότερες φορές υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος. Σε κάποια site και η δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων.
Η επανάσταση που έχει φέρει το e-shop (ηλεκτρονικό κατάστημα) στον τομέα του εμπορίου έχει επιφέρει θετικά αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις που το διαθέτουν, καθώς αντλούν επιπλέον έσοδα, ενώ ο υποψήφιος πελάτης-καταναλωτής έχει την δυνατότητα επιλογής, διαδικασίας αγοράς και τρόπου διανομής του προϊόντος, το οποίο επιθυμεί να αγοράσει.
Το e-shopping αποτελεί την δυνατότητα ηλεκτρονικής αγοράς μέσω διαδικτύου και καθημερινά το επιλέγουν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις για να πωλούν τα προϊόντα τους online.
Με αυτόν τον τρόπο, παρέχεται στον καταναλωτή το δικαίωμα να παραγγείλει τα προϊόντα που επιθυμεί, «μπαίνοντας» απλά σε μία ιστοσελίδα (site) και τοποθετώντας τα στο γνωστό «καλάθι» αγορών.
ΓΙΑΝΝΑ ΤΣΟΥΤΣΟΥΛΗ