Με τη συμμέτοχη περισσοτέρων από 500 εκπροσώπων στη δημόσια και ιδιωτική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Ιδιωτική Εκπαίδευση από τη Θεσσαλονίκη μέχρι και την Κρήτη
Με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 500 εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη δημόσια και ιδιωτική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Ιδιωτική Εκπαίδευση από τη Θεσσαλονίκη μέχρι και την Κρήτη, Διευθυντών Σχολικών μονάδων, νυν και τέως Σχολικών Συμβούλων, Στελεχών του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων που ασχολούνται με την ψηφιακή τάξη, στελεχών και εκπαιδευτικών μεγάλων και μικρότερων Ιδιωτικών Σχολείων και άλλων εκπροσώπων της εκπαιδευτικής και Πανεπιστημιακής Κοινότητας, πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη συνεχή χρονιά με πρωτοφανή επιτυχία οι εργασίες της Διημερίδας «Τεχνολογίες Αιχμής στην εκπαιδευτική πράξη», που διοργάνωσε η Σύγχρονη Σχολή Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου στις 5 & 6 Φεβρουαρίου 2011.
Η διημερίδα πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και με την υποστήριξη του Ιδρύματος Λαμπράκη, της ΕΠΥ (Ελληνικής Εταιρείας Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών), του Παρατηρητηρίου Για την Κοινωνία της Πληροφορίας, της Π.Ε.Κ.Α.Π. (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), της Ε.Ε.Λ./Λ.Α.Κ. (Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα), του ΣΕΠΒΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος).
Η διημερίδα αυτή είχε στόχο να δώσει την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, να μοιραστούν τις γνώσεις και εμπειρίες που έχουν αποκομίσει από τη χρήση των τεχνολογιών αιχμής, τα πρωτοπόρα, σε αυτή τη διαδικασία, σχολεία της χώρας, όπως είναι η Σύγχρονη Σχολή Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου, για να εμπνευστούν, να αναπροσδιορίσουν το ρόλο τους μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο εκπαιδευτικό περιβάλλον, να δημιουργήσουν τα κίνητρα για τη δημιουργική αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών και τελικά να επιτύχουν τη βελτίωση του εκπαιδευτικού τους έργου προς όφελος της Ελληνικής Παιδείας συνολικά.
Στη διάρκεια του διημέρου πραγματοποιήθηκαν 90 παρουσιάσεις και workshops σε διαδραστικούς πίνακες με τη συμμετοχή ως ομιλητών 55 εκπαιδευτικών από Δημόσια και Ιδιωτικά Σχολεία, 40 φορέων και σχολείων και 30 κορυφαίων εταιρειών Πληροφορικής και δημιουργών Εκπαιδευτικού Λογισμικού.
Τις εργασίες της διημερίδας χαιρέτησαν η Υφυπουργός Παιδείας κα Εύη Χριστοφιλοπούλου, ο Γενικός Διευθυντής των εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου κ. Γεώργιος Λιναρδάτος και ο κ. Ιωάννης Κατωπόδης Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Εταιρείας Επιστημόνων & Επαγγελματιών Πληροφορικής. Πέρα από τις παρουσιάσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε και στρογγυλό τραπέζι με θέμα «Οι Ψηφιακές Τεχνολογίες ως συστατικό του Νέου Σχολείου και ο ρόλος των εκπαιδευτικών», στο οποίο συμμετείχαν ο κ. Νίκος Ζυγουρίτσας, Εκπαιδευτική Έρευνα και Νέες Τεχνολογίες, Ίδρυμα Λαμπράκη, ο κ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης, Καθηγητής ΠΔΤΕ Πανεπιστημίου Αθηνών, ο κ. Μιχάλης Μεϊμάρης, Καθηγητής Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ Πανεπιστημίου Αθηνών & Διευθυντής Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών, η κα Αθηνά Σιδέρη, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Αθηνών και συντόνισε ο κ. Συμεών Ρετάλης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Η επιτυχία που σημείωσε η διημερίδα απέδειξε το μεγάλο ενδιαφέρον που έχει η Ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα για την ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στη διδακτική πράξη.
Απέδειξε επίσης την ορθότητα των επιλογών των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου σε σχέση τόσο με τις επενδύσεις που πραγματοποίησε τα προηγούμενα χρόνια για τη δημιουργία υποδομών πληροφορικής, όσο και με τις πρακτικές που υιοθέτησε για τη διδακτική τους αξιοποίηση.