Καμία προς το παρόν αναφορά για τη λειτουργία των σταθμών «Περιστέρι» και «Ανθούπολη», που παραμένουν μπλοκαρισμένοι από το σκάνδαλο «Siemens» με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται δεκάδες χιλιάδες Περιστεριώτες και κάτοικοι της Δυτικής Αθήνας (Πετρούπολης – Ιλίου – Καματερού).
Τη διάθεση πίστωσης 357.675.000,00 ευρώ, για τη μερική χρηματοδότηση του προγράμματος κατασκευών της «Αττικό Μετρό Α.Ε.» στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενέκρινε με απόφασή του ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.
Ειδικότερα, για την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης και σταθμών μετεπιβίβασης, εγκρίθηκε πίστωση 163,0 εκατ. ευρώ.
Επίσης, για την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό Αθήνας (τμήμα Χαϊδάρι-Πειραιάς) εγκρίθηκε πίστωση 41,3 εκατ. ευρώ, για το τμήμα Αιγάλεω-Χαϊδάρι (σταθμός μετεπιβίβασης «Χαϊδάρι» και αμαξοστάσιο «Ελαιώνα») εγκρίθηκε πίστωση 75,375 εκατ. ευρώ.
Για σταθμούς και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες στην επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό Αθηνών, εγκρίθηκε πίστωση 36,75 εκατ. ευρώ. Για την επέκταση της γραμμής 2 προς Ελληνικό (από σταθμό «Αλ. Παναγούλης» μέχρι «Παλαιό Αεροδρόμιο») εγκρίθηκε πίστωση 41,25 εκατ. ευρώ.
Προς το παρόν καμία επίσημη αναφορά για τη λειτουργία των σταθμών «Περιστέρι» και «Ανθούπολη», που παραμένουν εδώ και ένα εξάμηνο μπλοκαρισμένοι από το σκάνδαλο «Siemens» με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται δεκάδες χιλιάδες Περιστεριώτες και κάτοικοι της Δυτικής Αθήνας (Πετρούπολης – Ιλίου – Καματερού).