Εμπλοκή στο ζήτημα της απελευθέρωσης των φορτηγών σημειώθηκε την Τετάρτη, καθώς τα στελέχη της τρόικας που συναντήθηκαν με τον υπουργό Μεταφορών διαφώνησαν με την απαγόρευση δραστηριοποίησης μεταφορέων τρίτων χωρών στην ελληνική αγορά.
Εμπλοκή στο ζήτημα της απελευθέρωσης των φορτηγών σημειώθηκε την Τετάρτη, καθώς τα στελέχη της τρόικας που συναντήθηκαν με τον υπουργό Μεταφορών Μάκη Βορίδη διαφώνησαν με την απαγόρευση δραστηριοποίησης μεταφορέων τρίτων χωρών στην ελληνική αγορά.
Η ρύθμιση του υπουργείου Μεταφορών επιτρέπει μόνο εταιρίες της ΕΕ να δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Το συγκεκριμένο σημείο ανατρέπει τον νόμο Ρέππα, ο οποίος αφήνει την Ελληνική αγορά πλήρως ελεύθερη σε κάθε ημεδαπή ή αλλοδαπή εταιρία, αλλά και το νομοσχέδιο Ραγκούση που επιτάχυνε το άνοιγμα της εν λόγω αγοράς.
Όπως σημειώνουν κύκλοι του υπουργείου Υποδομών η τρόικα θεωρεί ότι η συγκεκριμένη διάταξη πρέπει να αποσυρθεί, όμως η ηγεσία του υπουργείου πιστεύει ότι αποτελεί το μοναδικό ανάχωμα στον αθέμιτο ανταγωνισμό των μεταφορέων τρίτων χωρών, όπως η Τουρκία και η Αλβανία, που υφίστανται οι αυτοκινητιστές στη χώρα μας.
Σημειωτέον ότι αυτό είναι το πλέον σημαντικό σημείο για το οποίο υπήρξε συμφωνία μεταξύ ΛΑΟΣ και ΝΔ στην απελευθέρωση των φορτηγών και τυχόν αλλαγή του δεν αποκλείεται να επηρεάσει και τις ισορροπίες στην κυβέρνηση συνεργασίας.
Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, με σχετική δυσαρέσκεια υποδέχθηκε το τεχνικό κλιμάκιο των ελεγκτών και το σχέδιο νόμου για τα ταξί, όμως επιφυλάχθηκε να τοποθετηθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα.