Το παιχνίδι για την ανάπτυξη του παιδιού αποτελεί βασικό «όχημα».
Η φαντασία, οι δεξιότητες και οι γνώσεις αποκτούνται πολύ πιο εύκολα όταν τα παιδιά παίζουν.
Οι ιθύνοντες του φορέα πρόληψης ηλεκτρονικού εθισμού «Διάδραση» το γνωρίζουν πολύ καλά και «επένδυσαν» στην καινοτομία και τεχνογνωσία που εκπέμπουν τα επιτραπέζια της AS.
Σταύρος Θεοδωρακόπουλος: Τα επιτραπέζια της AS είναι πολύτιμα «εργαλεία» στο έργο μας
«Τα επιτραπέζια της AS είναι απόλυτα διαδραστικά και ευχάριστα στα παιδιά που μέσω του παιχνιδιού «κατακτούν» όχι μόνο γνώσεις αλλά και δεξιότητες. Και όταν μιλώ για δεξιότητες είναι αυτές που έχουν βάλει στη στοχοθεσία τους οι θεραπευτές μας για κάθε παιδί. Τα συγκεκριμένα παιχνίδια αποτελούν βασικά «εργαλεία» για εμάς. Μάλιστα στα παιχνίδια των συναισθημάτων, η σειρά είναι εκπληκτική καθώς θέτει στα παιδιά όχι μόνο την αναγνώριση και την εκπομπή των συναισθημάτων τους αλλά ταυτόχρονα καλλιεργεί και την ενσυναίσθηση τους», λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του «Διάδραση» Σταύρος Θεοδωρακόπουλος, ο οποίος στην συνέχεια υπογραμμίζει, «Ως φορέας πρεσβεύουμε την πρόληψη του ηλεκτρονικού εθισμού. Τα οφέλη ενός καλού επιτραπέζιου παιχνιδιού είναι δεκάδες. Φέρνει πιο κοντά την οικογένεια «χτίζοντας» ποιοτικές σχέσεις. Η AS έχει επιτραπέζια που εξιτάρουν την φαντασία και νικούν τις σαγηνευτικές εικόνες».
Κωνσταντίνα Δεληαργύρη: Συνοδοιπόροι στο έργο του «Διάδραση»
Από την πλευρά της η Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Βιωσιμότητας, της AS Company, Κωνσταντίνα Δεληαργύρη επισήμανε πως η AS στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προσπαθεί να αγκαλιάσει περισσότερα παιδιά και κυρίως παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες. «Το έργο του φορέα «Διάδραση» είναι σημαντικό καθώς πέραν της πρόληψης ηλεκτρονικού εθισμού –που ειδικά στις ημέρες μας είναι πιο επίκαιρη από ποτέ-στηρίζει με θεραπείες ειδικές παιδιά με μαθησιακές και κινητικές δυσκολίες.
Ένα έργο ζωής, που το κάνουν αθόρυβα τα τελευταία χρόνια στον συγκεκριμένο φορέα.
Η προσπάθεια τους αυτή μας βρίσκει συνοδοιπόρους τους. Τα επιτραπέζια μας, είναι κατάλληλα για όλες τις δράσεις τους. Επικοινωνούμε μαζί τους και ξέρουμε κάποια παιδιά που είχαν δυσκολίες πόσο έχουν προοδέψει και έχουν προβεί σε μικρές κατακτήσεις στις δεξιότητες τους, στην έκφραση των συναισθημάτων τους και της φαντασίας τους παίζοντας με τους ειδικούς παιδαγωγούς και τους εκπαιδευτικούς τα δικά μας επιτραπέζια. Αυτό μας κάνει να νιώθουμε υπερήφανοι».