Πως και πως περίμεναν οι συμπολίτες μας την επαναλειτουργία των καταστημάτων στο Περιστέρι.
Σε μια γρήγορη βόλτα στους εμπορικούς δρόμους της πόλης μας μετά τις 10 το πρωί που άνοιξαν τα μαγαζιά, παρατηρήσαμε χιλιάδες συμπολίτες μας να έχουν βγει είτε για βόλτα είτε για τα ψώνια τους.
Αυτό από τη μια οπτική προκάλεσε σκέψεις για το αν τελικά ο κορωνοϊός έχει φύγει και πλέον υπάρχει ασφάλεια σε κάθε σημείο της πόλης και από την άλλη ότι ο κόσμος και οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων είχαν μεγάλη ανάγκη για αγορές και εξυπηρέτηση, αντίστοιχα.
Πάντως σε όλο το πλήθος των καταστημάτων οι εργαζόμενοι τηρούν στο έπακρο τα μέτρα ασφαλείας φορώντας μάσκα και σε πολλές περιπτώσεις γάντια ενώ με ευλάβεια τηρούνται οι αποστάσεις και η ελεγχόμενη είσοδος των πελατών.
Σίγουρα η πρώτη μέρα είχε και δοκιμαστική λειτουργία με έναν ιδιοκτήτη γνωστής φίρμας αντρικών ειδών να δηλώνει στο PeristeriNews.gr: «Αυτές τις μέρες έχουμε πολύ μεγάλο άγχος για να κυλήσουν όλα ομαλά και να μην χρειαστεί να κλείσουμε ξανά. Τέτοιο άγχος είχαμε και όταν ανοίξαμε το κατάστημά μας πριν από 15 χρόνια».
Δήμος και Εμπορικός Σύλλογος μοίρασαν αντισηπτικά
Μάλιστα εκπρόσωποι του Δήμου και του Εμπορικού συλλόγου μοίρασαν αντισηπτικά σε αρκετά μαγαζιά της πόλης, κυρίως στα εμπορικά καταστήματα, σε μια πράξη «ενίσχυσης» της ασφάλειας όπως ενημερωθήκαμε από μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Το αστείο της ενέργειας ήταν ότι τόσο ο Δήμος όσο και ο Εμπορικός σύλλογος(που λαμβάνει συνδρομή από τα μέλη του) μοίρασαν αντισηπτικά που είχε προσφέρει δωρεάν η Περιφέρεια Αττικής.
Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είτε ο Εμπορικός σύλλογος δεν έχει το κατάλληλο ταμείο για να ενισχύσει τα μέλη του με προϊόντα προστασίας εν μέσω κορωνοϊού είτε τα αντισηπτικά δεν είναι αναγκαία σε άλλες δομές του Δήμου Περιστερίου όπως τα σχολεία και οι δημόσιες υπηρεσίες.
Μόλις χθες είδαμε στο γειτονικό Δήμο Ιλίου να έχουν τοποθετηθεί σε κάθε θρανίο μαθητή ξεχωριστό αντισηπτικό κάτι που δεν είδαμε στα θρανία των αιθουσών στο Δήμο Περιστερίου.
Τελικά οι δράσεις που αποφάσισαν ο Δήμος Περιστερίου με τον Εμπορικό Σύλλογο, είναι μόνο δράσεις για το φαίνεσθαι και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;