Συνεχείς είναι οι καταγγελίες πολιτών για προβληματική εξυπηρέτηση της ΕΥΔΑΠ σε νοικοκυριά στο Περιστέρι και όχι μόνο.
Το πρόβλημα ξεκίνησε από τη στιγμή που η υπηρεσία ύδρευσης καθυστέρησε να αποστείλει τους λογαριασμούς χρέωσης στους πολίτες για διάστημα μεγαλύτερο των 4-5 μηνών.
Αυτό οδήγησε στο να διακοπούν οι παροχές υδροδότησης πολιτών αφού χρώσταγαν αλλά δεν γνώριζαν τα ποσά που οφείλουν ώστε να τα αποπληρώσουν. Το πρόβλημα έγινε ακόμα μεγαλύτερο με παροχές που δεν ανήκαν στο όνομα του ενοικιαστή ενός ακινήτου.
Τελικά πριν από μερικές μέρες οι λογαριασμοί απεστάλησαν στους καταναλωτές ενώ είχαν εκδοθεί από τον Δεκέμβριο του 2021.
Η καθυστέρηση πληρωμής κάποιων λογαριασμών οδήγησε στη διακοπή υδροδότησης κάποιων οικημάτων, με τους πολίτες να πληρώνουν τα ποσά αλλά να παραμένουν χωρίς νερό.
Όλα αυτά την ώρα που τόσο το κεντρικό τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών της ΕΥΔΑΠ όσο και αυτό της υπηρεσίας στο Ίλιον που καλύπτει και το Περιστέρι δεν λειτουργούν λόγω τεχνικού θέματος ή δεν σηκώνονται ποτέ από τους εργαζόμενους.
Τελικά θα υπάρξει κάποιος υπεύθυνος να αναλάβει τις ευθύνες ή πάλι οι πολίτες θα υποστούν την ταλαιπωρία όπως συμβαίνει πάντα;