PeristeriNews.gr
Κοινωνία

Αντιδρούν οι δάσκαλοι στην αξιολόγηση



Τονίζοντας ότι η αξιολόγηση «αποδομεί το δημόσιο σχολείο, εντείνει τις ταξικές ανισότητες και κατηγοριοποιεί σχολεία μαθητές και εκπαιδευτικούς».

Tην κατηγορηματική αντίθεσή της με το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος του υπουργείου Παιδείας, για την αξιολόγηση, εκφράζει το ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ), τονίζοντας ότι η αξιολόγηση «αποδομεί το δημόσιο σχολείο, εντείνει τις ταξικές ανισότητες και κατηγοριοποιεί σχολεία μαθητές και εκπαιδευτικούς».

Με ανακοίνωσή της, παράλληλα, η ΔΟΕ καλεί τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να μην συμμετέχουν στα επιμορφωτικά σεμινάρια που σχεδιάζει το υπουργείο και τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν τη συμμετοχή τους στη διαδικασία. Μάλιστα, σημειώνει ότι γι’ αυτόν τον σκοπό παρέχει προς τους εκπαιδευτικούς πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη.

Η ΔΟΕ, επίσης, στην ίδια ανακοίνωση δηλώνει ότι επικαιροποιεί τη θέση της εναντίον της «αυτοαξιολόγησης» της σχολικής μονάδας και επαναβεβαιώνει την πλήρη και κατηγορηματική αντίθεσή της στο σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση, αλλά και την «αταλάντευτη θέληση της να παρεμποδίσει την εφαρμογή του».

Μάλιστα, καταγγέλλει το υπουργείο Παιδείας ότι, παρά την καθολική αντίθεση του συνόλου των εκπαιδευτικών, προχωράει στη διαδικασία γενίκευσης της «Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού ‘Εργου της σχολικής μονάδας-Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης». Για τον σκοπό αυτό-συνεχίζει η ΔΟΕ- το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει να οργανώσει επιμορφωτικά σεμινάρια για τους διευθυντές όλων των σχολικών μονάδων της γενικής εκπαίδευσης στο διάστημα, μεταξύ Μαρτίου και Ιουνίου 2013.

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Πόσα και που κλείνουν στρατόπεδα στην Ελλάδα

Peristeri News

Ποιοι σταθμοί του μετρό κλείνουν την Κυριακή

Peristeri News

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Peristeri News

Leave a Comment