Το στίγμα των αλλαγών που προωθούνται στον τρόπο προσέγγισης της Ελλάδας με τις τουριστικές αγορές, αλλά των δράσεων προβολής της χώρας στο εξωτερικό έδωσε από το βήμα του Συνεδρίου του ΣΕΤΕ ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Π. Γερουλάνος.
Ριζικές αλλαγές στην προσέγγιση των τουριστικών αγορών από την Ελλάδα ανακοίνωσε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος από το βήμα του Συνεδρίου του ΣΕΤΕ.
Από τον Νοέμβριο η Ελλάδα ξεκινάει τη διαφημιστική της εκστρατεία, όχι όμως με σποτάκια ως εργαλείο ανάπτυξης του τουρισμού, αλλά με μια προσπάθεια ανάδειξης της χώρας που θα εξελίσσεται μέσα στον χρόνο ανάλογα με το πότε μπαίνει μια αγορά στο παιχνίδι των κρατήσεων, ανέφερε ο υπουργός.
Οι δράσεις που πρέπει να προκύψουν για να ενισχύσουμε τον ελληνικό τουρισμό αφορούν και κάθε αγορά ξεχωριστά, δήλωσε ο κ. Γερουλάνος σημειώνοντας ότι άλλη προσέγγιση χρειάζεται κάθε αγορά.
«Για πρώτη φορά μέσα από την γνώση που έχουμε συλλέξει όλοι μαζί μπορούμε να προσεγγίσουμε την αγορά που θέλουμε με εξειδικευμένα μηνύματα, εξειδικευμένα μέσα και εξειδικευμένους συνεργάτες όπως tour operators και δημοσιογράφους», σημείωσε.
Όχημα στη ρηξικέλευθη αυτή προσέγγιση που επιχειρεί η αρμόδια ηγεσία θα είναι το διαδίκτυο με τα σύγχρονα εργαλεία που το διέπουν.